Lesli vuurwerk / VWC Ledendag 2013 Animo check !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er al iets meer bekend?

Ik denk dat vuurwerkcrew crew eerst op de koffie moet gaan bij Lesli.
Aangezien Lesli nu erg druk is met de (nieuwe) producten voor aankomend oud en nieuw en de tuin meubelen/artikelen voor in de zomer, zal die afspraak nog gemaakt moeten worden.
Wordt vervolgd denk ik....

(Best wel een nep Mod die sigarman....)

Beste allemaal, er is contact geweest met Lesli en halverwege mei kunnen we jullie nog meer vertellen over de opendag. Lesli zelf is heel druk om dit in te plannen.

Wie zich nog wilt aanmelden kan tenallentijde een pm sturen naar mij (ylke) of Torrr (Arjan).

Top om te horen Marco.
Bedankt voor alle moeite die jullie hier nu alweer in hebben gestoken.
Ben zeer benieuwd hoe deze dag eruit gaat zien.

Gisteren 11 mei zijn Mike, Arjan en ikzelf op bezoek geweest bij Lesli vuurwerk te Lichtenvoorde.

Er is nieuws over de opendag, wat ik wel kan zeggen is dat het zeer exclusief zal wezen.
Kan er nog niet teveel over vertellen omdat nog het een en ander uitgewerkt moet worden.
Eind deze week zal ik het plaatsen op het forum, mits we toestemming hebben van Lesli hebben om het dan te plaatsen.

Let wel, het wordt zeer exclusief, iets unieks wat Lesli ons aanbied en niet vergeleken kan worden met de opendag van twee jaar geleden.

Oftewel, dit moet je meegemaakt hebben op vuurwerkgebied.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt niet verkeerd.
Het aanbod staat trouwens nog steeds dat er iemand met me mee kan rijden vanuit het Westland of omgeving. Stuur bij interesse maar een PM.

Je weet de spanning wel weer hoog te houden Marco! Ik kijk alweer een tijdje uit naar deze, schijnbaar, unieke dag! :)

Twee jaar geleden vond ik het al een hele exclusieve ervaring! Ik ben benieuwd hoe Lesli dit nog exclusiever kan maken! Ben hartstikke benieuwd! :D

Het unieke, Lesli importeert 10 Chinezen en wat grondstoffen en daarmee mogen wij een workshop vuurwerk maken gaan doen. Vervolgens staat héél Lichtenvoorde in lichterlaaie omdat iemand het verkeerde mengsel heeft gebruikt :p

Aanmelden in deze topic zal niet van orde zijn.
Er zal spoedig een aparte topic aangemaakt worden omtrent deze unieke gebeurtenis. Ben momenteel bezig om een programma in elkaar aan het zetten

Wat ik van julie wel wil weten of er intresse is om het bunkercomplex van lesli te bezichtigen.
Bij genoeg animo zal ik dit in het programma mee nemen
.

Geweldig nieuws weer Marco.
Ik weet hoeveel tijd en energie dit allemaal kost.
Dus bij deze: Ontzettend bedankt voor je gedane moeite tot nu toe:handsup:.

Heb al heel wat bunkers gezien, maar zie het graag nog een keer:wink:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan