Lesli vuurwerk / VWC Ledendag 2013 Animo check !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hartstikke tof dat Lesli er dit jaar ook weer wat voor voelt om dit voor ons te organiseren!
Ook ik zal er alles aan doen om te zorgen dat ik er ook dit jaar weer bij aanwezig kan zijn.

Hier wil ik toch ook wel is naar toe, zet mij er ook maar bij!
Hoop wel dat het in september valt want eind augustus is al heel druk voor me.

Bij deze ben ik erbij en ik neem waarschijnlijk ook wel iemand mee! top weer marco,arjan en lesli niet te vergeten!

Lesli organiseert zijn Winkeliersdemo's altijd begin september en uit praktisch oogpunt kan ik mij voorstellen dat ze de VWC Dag hieraan vastplakken (voor- of achterkant). Dat was met de vorige editie namelijk ook zo. Natuurlijk is dat geen zekerheid maar begin september zou dus niet zo raar zijn... :wink:

We horen het vanzelf!!

Aanmeldingslijst is bijgewerkt. Momenteel zitten we op 73 aanmeldingen.
Let wel, je mag aangeven dat je wilt komen, de dag kost je niets ( Gratis).

Het topic is een daag geopend en nu aal zijn er dik 70 aanmeldingen.
Heel erg veel dus, ben erg benieuwd hoeveel we straks bij elkaar hebben.

- De ouders van dit tegen die tijd 14-jarige grontje moeten nog krijgsraad plegen of een ledendag
ermee doorkan.

- ik moet nog tegen die tijd met iemand mee zien te kunnen rijden want vanuid onderin zuid-holland
naar de achterhoek doen me ouders sowieso nooit.

- de datum moet mee zitten.

Meld me dus nog niet aan! Wordt vervolgd!

Heb nog een aanmelding:
De heer de Zon! :handsup:

Al mag die hitte van 2011 wel wat minder, 29 Graden Celsius! :p

Laatst bewerkt:
Een tip:wink:

Als je bij de presentatie een vuurwerk paraplu laat zien..kan het handig zijn die dit jaar door ons te laten testen..aangezien we 2 jaar geleden een beetje ondergeregend werden met snippers en hulzel en zooi:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan