HVLV Statusupdates

Én kooiloos is al op ingekocht toch, gaat meer om verkoop oude voorraad met kooi? En evt oude fluit swirl producten

Dat is nu dus juist het vervelende, ze willen alles verbieden...
Geen uitloop, geen nieuwe fluit & swirl producten, niks.

Veel leveranciers hebben van hun producten dus alvast een kooiloze variant gemaakt.
Maar ja dan zegt mijn brein: zijn deze dan net zo goed voor dezelfde prijs?
Zonder kooi zou het goedkoper worden toch? Geloof er niks van.

Want als je allemaal dikke kooi bakken hebt, en krijgt straks voor dezelfde knaken slappe aftreksels in de straat dan is dat gewoon consumentje naaien en je kassa vullen het laatste jaar.

Dat is nu dus juist het vervelende, ze willen alles verbieden...
Geen uitloop, geen nieuwe fluit & swirl producten, niks.

Veel leveranciers hebben van hun producten dus alvast een kooiloze variant gemaakt.
Maar ja dan zegt mijn brein: zijn deze dan net zo goed voor dezelfde prijs?
Zonder kooi zou het goedkoper worden toch? Geloof er niks van.

Want als je allemaal dikke kooi bakken hebt, en krijgt straks voor dezelfde knaken slappe aftreksels in de straat dan is dat gewoon consumentje naaien en je kassa vullen het laatste jaar.
😉

Als ik het goed begrijp, als de regering verzaakt in het aanvoeren van een detailed opinion, mogen ze wetgeving doorvoeren.
Dus.. als je iets gedaan wil krijgen binnen de EU zorg je gewoon dat je half werk levert en dan mag het? Krom.

Daarom is het allemaal ook nog niet definitief. Op allerlei fronten wordt er juridisch naar gekeken, ook door de juristen van het Ministerie zelf.

Wat een bureaucratie, toch te erg dat hier zoveel mensen mee bezig zijn van beide kanten en heoveel geld daarmee gepaard gaat omwille van een drogreden :bonk:

Back
Bovenaan