Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach joh, kleinigheidje. Heb al 29 jaar lang dagelijks jeuk dankzij constitutioneel eczeem. Jazeker, niks zo blijvend als irritatie vers uit de grondwet van je huid.Niet goed voor de huid
man man, als de laatste kaarten van de 31e december uitkomen zoals ze net verschijnen op het bekende net mogen we staan juichen hoor....winters onder sneeuw maar (zeer) droge lucht, geen mist en (stevige) vorst? Niet teveel wind... whoho
Zitten echt wat pareltjes tussen qua stookweer!man man, als de laatste kaarten van de 31e december uitkomen zoals ze net verschijnen op het bekende net mogen we staan juichen hoor....winters onder sneeuw maar (zeer) droge lucht, geen mist en (stevige) vorst? Niet teveel wind... whoho
Rollercoaster topic. Zodra het echt slecht wordt kan je de banhamer weer tevoorschijn gaan halen.. hahaPoeh, als ik die twee reacties lees weet ik dus totaal niet wat er gezegd wordt. De ene is vrij positief en de ander stuk minder...
Tsja...de pluim is minder mooi als ik dacht, toch wel weer die onzekerheid van Noordzee-, Oostzeelucht of droge lucht uit het oosten....wind lijkt prima maar de lucht is niet zo droog als ik dacht..toch wel veel members met dauwpunten tussen 0 en 5 graden... laten we zeggen...niet heel slecht maar er is nog ruimte voor verbetering de komende dagen. Cijfer een 6.5 voorlopig..
Klopt, hoe verder ze uit elkaar liggen hoe beter. Nu spelen er meer zaken mee maar als het dauwpunt 1 graad is bij 3 graden dan is de lucht toch wel aardig vochtig... op basis van de weerkaarten had ik een drogere pluim verwacht met meer members met lagere dauwpunten...vandaar dat ik voorzichtig positief ben..Heb ik het goed dat wanneer de temperatuur en het dauwpunt dicht bij elkaar liggen er grotere kans is op mistvorming. Ik heb wel eens begrepen dat het dauwpunt de temperatuur is waarop water in de lucht condenseert?
Poeh, als ik die twee reacties lees weet ik dus totaal niet wat er gezegd wordt. De ene is vrij positief en de ander stuk minder...
Jullie kunnen samen wel eens een vlaatje eten!altijd, als je een vrouw was geweest kreeg je een knuffel.
Dat klopt inderdaad, lucht kan op een gegeven moment geen vocht meer opnemen, dan is het verzadigd. Hoe warmer de lucht hoe meer het vocht kan opnemen. Dauwpunt heeft aan bij welke temperatuur de lucht 100% verzadigd is. Zakt te temperatuur eronder dan condenseert her vocht uit de lucht, mist.Heb ik het goed dat wanneer de temperatuur en het dauwpunt dicht bij elkaar liggen er grotere kans is op mistvorming. Ik heb wel eens begrepen dat het dauwpunt de temperatuur is waarop water in de lucht condenseert?
Dat doe ik alleen met Friese members, jij in het bijzonder.Jullie kunnen samen wel eens een vlaatje eten!