paulus01
VWC lid
Mooie cakes hebben jullie toegevoegd! ik ben benieuwd of jullie ook aan karton verkoop doen?
Groetjes..
Als ik het antwoord op mijn pm mag geloven, dan nee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie cakes hebben jullie toegevoegd! ik ben benieuwd of jullie ook aan karton verkoop doen?
Groetjes..
We krijgen meer vragen over evt kortingen op nieuwe producten
Bij ons is het simpel wij starten al in januari met inkopen en we kopen toch redelijk groot in
bij de importeurs krijgen we dan kortingen deze kortingen bereken we dan door in de webshop dus iedereen blij. Met de nieuwe producten krijgen we geen kortingen al kopen we nog zo groot in dus dan kunnen wij ook geen kortingen geven. De marge op de nieuwe producten is ook niet zo goot. hopelijk begrip hiervoor. We proberen het met een extra gratis product toch nog leuk te maken.
Wat een mooie acties zeg, ik kon het niet laten om wat te bestellen. Ik heb 10x spanish storm, en 10x eagle flight besteld voor mijn fluitproject..![]()
Beste Jo,
Ik heb een paar vragen waar deels al antwoord is gegeven maar die ik door de belangstelling voor dit topic niet terug kon vinden.
1. Afhalen is de 28ste tussen 7:00 en 10:00 toch?
2. Ik haal mijn bestelling af in oisterwijk, als de producten in pijnacker stonden bij de telling wordt er dan gewoon gezorgd dat die voor de mensen die afhalen in oisterwijk daar staan en andersom?
3. Als ik nog meerdere bestellingen plaats moet ik die dan samen laten voegen, of kan ik die bestelformulieren dan gewoon apart inleveren bij het afhalen.
Als laatste bedankt voor de nieuwe updates!!
Wel jammer dat het financieel technisch voor jullie niet interessant is korting te geven op de nieuwe producten!
Alvast bedankt voor een antwoord,
nederlandsvuurwerk.
Kan het zijn dat de site het niet doet?
*edit* nvm
Beste Jo,
Ik heb een paar vragen waar deels al antwoord is gegeven maar die ik door de belangstelling voor dit topic niet terug kon vinden.
1. Afhalen is de 28ste tussen 7:00 en 10:00 toch?
2. Ik haal mijn bestelling af in oisterwijk, als de producten in pijnacker stonden bij de telling wordt er dan gewoon gezorgd dat die voor de mensen die afhalen in oisterwijk daar staan en andersom?
3. Als ik nog meerdere bestellingen plaats moet ik die dan samen laten voegen, of kan ik die bestelformulieren dan gewoon apart inleveren bij het afhalen.
Als laatste bedankt voor de nieuwe updates!!
Wel jammer dat het financieel technisch voor jullie niet interessant is korting te geven op de nieuwe producten!
Alvast bedankt voor een antwoord,
nederlandsvuurwerk.