HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Webshop update

Webshop update

De volgende producten zijn toegevoegd.

Vuurwerk van vroeger de Kids Playground van BEKO, Rijdende Fonteinen, de Orka,Helicopter,vrachtwagen, Slang en F1 Auto van € 7,95 voor € 2,65

357kidsplaygroundgroot.jpg

Leuk pakketje, Matje, knallers, Jumping Jack, Happiness, Grondbloemen, 154 stuks inhoud
van € 9,- voor € 3,95

854juniorstartersgroot.jpg

Jungle Fever van € 99,- voor € 32,95

539DA70_Schuurmans_Diamon.jpg

BWA 5 van € 109,95 voor € 35,95

464B_W_star_collection_BW.jpg

Axcent Assortiment XXL van € 87,50 voor € 28,95

9012058_8870AXCENT_XXLgro.jpg

Sky Limit XL van € 59,95 voor € 18,95

640Sky_Limit_XLgroot.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Had ik nou maar even gewacht haha snel dat laatste exceptionel pakket erbij besteld.. maar had nu best willen wisselen.. inplaats van 2x de zelfde :D
Jullie maken de freaks arm, maar toch bedankt voor de mooie aanbiedingen.

Erg goed nieuws dat er een demo komt Jo! Staat alvast genoteerd op de agenda. Wordt er binnenkort al een update in de Webshop verwacht of zal dit pas gebeuren als de nieuwe artikelen er zijn?

Ik wilde het dit jaar bij 2 winkels laten, maar kon deze acties toch niet voorbij laten schieten. Vannacht eerste bestelling geplaatst, en gelijk laatste 'spider' assortiment gepakt :)Moet je nu elke keer weer voor minimaal 75 euro bestellen, of kun je nu gewoon jouw lijst uitbreiden?

Ook maar even een bestelling geplaatst, ondanks dat het toch 1,5 uur rijden is voor mij. Kon deze mooie producten met prachtige prijzen niet laten liggen. Mijn bestelling ;
- F16 (1)
- Golden Show (2)
- Whale (2)
- Asian sensation (1)
- Gate of heaven 1 (4)
- Silver crack (4)
- Bubbles (4)

Bedankt voor de mooie acties tot zover. Mijn vraag is wanneer is bekent welke nieuwe produkten er in de winkel komen, zoals bv de nieuwe van lesli. En komen die ook met acties?

nieuwe producten

nieuwe producten

Net contact gehad met Lesli en we verwachten vandaag een antwoord zodat we onze webshop kunnen uitbereiden met nieuwe producten die afgelopen zaterdag bij de demo zijn geschoten
Verder ook in onderhandeling met rubro om een mooie budget salutecake in te kunnen kopen

Webshop update

Webshop update

De Volgende Producten Lesli 2013 zijn toegevoegd

- BIG MOMMA + Gratis Happy Family Pakket € 99,95

- PAMELA + Gratis Purple Rain Fontein € 29,95

- MYTHOS + Gratis Climbing Panda € 8,95

- KING COBRA + Gratis Next Night Blitz € 29,95

- SHANGHAI SNAKE TAILS + Gratis 40 Gram Plutonium Rockets € 42,95

- KOERSK DISPLAY BOX + Gratis Beautifull Gullin € 199,50

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Mooie cakes hebben jullie toegevoegd! ik ben benieuwd of jullie ook aan karton verkoop doen?

Groetjes..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan