HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogen deze cakes niet met korting worden verkocht, of kiezen jullie daar bewust voor? Aangezien op de rest van jullie producten vrijwel altijd een fikse korting zit! Of geldt dit alleen voor 'oude' producten? Verder top hoor dat jullie deze nu al in je webwinkel hebben!!

Ik heb inmiddels ook bevestigd gekregen dat er geen karton kortingen mogelijk zijn!
Uiteraard is de reden hiervan ook duidelijk.
Toch bedankt voor de mooie updates!

We krijgen meer vragen over evt kortingen op nieuwe producten
Bij ons is het simpel wij starten al in januari met inkopen en we kopen toch redelijk groot in
bij de importeurs krijgen we dan kortingen deze kortingen bereken we dan door in de webshop dus iedereen blij. Met de nieuwe producten krijgen we geen kortingen al kopen we nog zo groot in dus dan kunnen wij ook geen kortingen geven. De marge op de nieuwe producten is ook niet zo goot. hopelijk begrip hiervoor. We proberen het met een extra gratis product toch nog leuk te maken.

We krijgen meer vragen over evt kortingen op nieuwe producten
Bij ons is het simpel wij starten al in januari met inkopen en we kopen toch redelijk groot in
bij de importeurs krijgen we dan kortingen deze kortingen bereken we dan door in de webshop dus iedereen blij. Met de nieuwe producten krijgen we geen kortingen al kopen we nog zo groot in dus dan kunnen wij ook geen kortingen geven. De marge op de nieuwe producten is ook niet zo goot. hopelijk begrip hiervoor. We proberen het met een extra gratis product toch nog leuk te maken.

Zeker begrip voor het feit dat jullie er dan toch nog iets leuk van willen maken! De producten zijn al goedkoop geprijst, dus dat is het probleem niet. Maar nee heb je, en ja kun je krijgen.. dus vandaar die vragen! Ga ze nu toch al lekker bestellen! Jullie zijn goed bezig!

Koersk Display Box

Koersk Display Box

Even een kleine uitleg over de Koersk Display Box en de Sovet Shooter lijn
Deze box bestaat uit 4 cakes, cake 1 en 2 komen verder niet in de Sovet Shooter lijn voor
Cake 3 is de Kremlin

Cake 4 is de Ataka 7

Aangezien wij alleen de Koersk in mogen kopen gaan we kijken of dat we de cakes ook los gaan verkopen.
Dit hangt af van de prijs die door een andere winkelketen aan de de Kremlin en de Atake 7 wordt gegeven.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Mooi dat er nu ook nieuwe producten al aangeboden worden. Komen er binnenkort nog meer updates of zal het voorlopig hier bij blijven? Ik twijfel over nog een bestelling :p

Zo de tweede bestelling (binnen 1 maand :D) is ook alweer geplaatst, nu wel iets kleiner als de eerste.

2x Fusion
3x Fluitbatterij 200 shots
4x Thunder Salute

Wat een mooie acties zeg, ik kon het niet laten om wat te bestellen. Ik heb 10x spanish storm, en 10x eagle flight besteld voor mijn fluitproject.. ;-)

Beste Jo,
Ik heb een paar vragen waar deels al antwoord is gegeven maar die ik door de belangstelling voor dit topic niet terug kon vinden.
1. Afhalen is de 28ste tussen 7:00 en 10:00 toch?
2. Ik haal mijn bestelling af in oisterwijk, als de producten in pijnacker stonden bij de telling wordt er dan gewoon gezorgd dat die voor de mensen die afhalen in oisterwijk daar staan en andersom?
3. Als ik nog meerdere bestellingen plaats moet ik die dan samen laten voegen, of kan ik die bestelformulieren dan gewoon apart inleveren bij het afhalen.

Als laatste bedankt voor de nieuwe updates!!
Wel jammer dat het financieel technisch voor jullie niet interessant is korting te geven op de nieuwe producten!

Alvast bedankt voor een antwoord,
nederlandsvuurwerk.

Beste Jo,
Ik heb een paar vragen waar deels al antwoord is gegeven maar die ik door de belangstelling voor dit topic niet terug kon vinden.
2. Ik haal mijn bestelling af in oisterwijk, als de producten in pijnacker stonden bij de telling wordt er dan gewoon gezorgd dat die voor de mensen die afhalen in oisterwijk daar staan en andersom?
3. Als ik nog meerdere bestellingen plaats moet ik die dan samen laten voegen, of kan ik die bestelformulieren dan gewoon apart inleveren bij het afhalen.

Wel jammer dat het financieel technisch voor jullie niet interessant is korting te geven op de nieuwe producten!

nederlandsvuurwerk.

1.ja; 2. ja; 3. Volgens mij allebe geen probleem.

Beste Jo,

nederlandsvuurwerk.

- Afhalen is inderdaad 28 dec tussen 0.700 en 10.00 uur
- Oisterwijk en Pijnacker hebben beide een eigen voorraadsysteem
- bij meerdere bestellingen voegen wij die zelf tot 1 grote bestelling bij ophalen
(wel al je orderbevestigingen meenemen)
Gr. Jo

Toch nog maar een bestelling gedaan, kon het niet laten om deze te laten staan met die kortingen. Ik kijk er al naar uit om alles op te mogen halen.

Heb dit nog besteld

4x Gate of heaven 1
2x Moonchild
1x Pamela + gratis Purple Rain

:bye:

Beste Kees / Jo,

Als regelmatige bezoeker en koopjesjager spit ik regelmatig jullie site helemaal door.
Omdat er standaard maar 8 artikelen per pagina en dus per muisklik worden weergegeven zit ik me suf te klikken als ik alle categoriën wil doorlopen. Ik weet wel dat ik dit per categorie kan opschroeven naar 40, maar als ik naar de volgende categorie door wil dan moet ik dat weer opnieuw doen.
Is dit wellicht eenvoudig om te draaien naar standaard 40 items per pagina?

Ik geef toe, het is een kleinigheid, maar voor een koopjesjager telt iedere seconde.... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan