HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
@dikkeeric: ik heb ook de rebels nog gekocht....

Just kiddin', dan zou jij ze wel mogen hebben:D Wel jammer om twee maal naast de pot te pissen.

Webshop update

Webshop update

Nog 2 leuke producten

Beetje nostalgie en gewoon leuk

- Climbing Panda van € 1,50 voor € 0,90

Deze vind ikzelf goed, erg appart fluit/hummerachtig geluid F16 die bijna zonder diesel zit :)
Gewoon filmpje even afkijken. (zeker leuk voor in projecten)

- Red Alert van € 14,95 voor € 7,60

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Zooooo , het is nu tijd om mezelf ECHT stil te houden tot aan december. Maar ik wil hierbij Haokan bedanken voor het geweldig aanbod wat er is. Man man man wat een lijst nu al midje zomer.

1x Silver Jumping Jack = 1,00
1x Fancy Vision = 4,10
1x Flash Banger = 5,00
1x Apollo = 7,95
1x Showcase = 6,95
1x Afterglow = 8,95
1x Dancing on your Grave = 8,95
1x 250 Schots Fluitblok = 7,55
1x Thunderking = 8,10
1x Femme Fatale = 4,90
1x Horse Tail = 9,55
1x Going Loco = 6,75
1x Fear Factor = 7,50
3x 5 Schots Romeinse Kaars Thunder = 6,45
5x Sick 6 Rockets = 23,25
1x Disco Flare = 10,50
2x Quatro Box Babypijl (144) = 7,00
1x Grondbloem met Knal = 3,25
1x Knalmat 500 schots = 3,25
1x Fox Fear (Stars over Paris) = 14,95
1x Spinning Blades = 13,80
1x Coupe d'Etat = 19,95
1x Golden Glory = 15,90
1x Delightfull (Freaky Stars) = 4,45
1x Eagle Flight = 13,10
1x Nitro Wave = 21,20
1x Luchthuilers = 1,00
1x Happy Jack = 0,80
3x 10 Schots Romeinse Kaars (4) = 4,50
1x Lady Crackers = 1,15
1x Disco Flare = 10,50
20x Flittering Whistle rocket = 25,00
1x Excalibur = 6,10
1x Express = 13,45
1x Stars over London = 13,95
1x Dragsters = 16,25
1x Calf Roping = 18,25
1x Rocking Fire = 22,15
1x Air attack = 7,55
1x Colonnade 300 shots = 8,10
1x Bull Riding = 12,95
1x 480 stuks Rebel = 100,00
1x 216 stuks Flower Thunder = 54,00
5x Romeinse Kaars 20 sh (12st) = 9,75
2x Fountain Box ( wolff ) = 21,90
1x Ferro Colour Pearls = 1,95

TOTAAL : 593,60

Te bedenken dat ik alle nieuwe producten nog moet bekijken rond september enzv... maar ja zulke aanbiedingen kun je niet laten liggen. Het word weer geweldig !

Webshop update

Webshop update

Volgende producten toegevoegd
Voor de projectbouwer
- Big Whisling Rockets 80 pijlen van € 111,20 voor € 45,-

- Fire Ball budget cake van € 17,50 voor € 5,95

- Ferro Swirl van € 8,95 voor € 3,95

- Crackling Pearls Cake van € 17,95 voor € 8,15

Al weer uitverkocht dit is zo jammer . Waarom wist ik dit niet eerder :cry::cry::cry:.

Revolution

Revolution

Revolution pijlen toegevoegd (productiejaar onbekend)
Ik heb in de webshop 4 keer een pakket geplaatst van 36 pijlen (zo zijn ze niet in 1 koop meteen weg)
Als het productiejaar goed is zijn het speciale 3 x bang 36 grams pijlen, anders is er de kans dat ze ipv 3 x bang per pijl misschien maar 1 x bang per pijl geven
Daarom zijn ze van € 112,50 voor € 39,- (nog steeds niet slecht voor 36 x 36 gram)

Al weer uitverkocht dit is zo jammer . Waarom wist ik dit niet eerder :cry::cry::cry:.

Jij grijpt wel vaak mis hè :rolleyes:

Maar ik heb ze helaas ook niet. Baal wel, maar mijn rekening is me aan de andere kant wel dankbaar.

Als er zulke mooie aanbiedingen blijven komen ga ik nog failliet door Jo :shocked:

Aankomende zomer gaan we ons richten op de nieuwe collectie, we gaan bij diverse importeurs langs om te kijken wat we gaan inkopen, dus er komen zeker nieuwe cakeboxen bij matten weten we niet we hebben nu de chooetrol en deze vind ikzelf een goede Nederlandse mat.
We zijn zelf ook erg benieuwd wat er komen gaat, heb wel al in de wandelgangen gehoord dat er weer veel mooie spullen uitgebracht gaan worden.

zeer verslavend jullie site!
Kon het niet laten om weer een bestelling te doen.. gaat alweer hard zo.
tevens ben ik ook erg benieuwd naar de nieuwe collectie, nu toch maar even stoppen met bestellen, anders gaat mijn budget alweer erg hard voor dit seizoen.

Heb me lang afzijdig gehouden, omdat het gewoon nog erg vroeg in het jaar is.
Toch vandaag ook een kleine bestelling geplaatst, moest wel mee profiteren van deze kortingen.
Profiteren mag ik het wel noemen met zulke prijzen.
Ben benieuwd naar de nieuwe collectie, misschien dat ik dan mijn grote bestelling aan het einde van het jaar ook wel hier ga halen.

Ook ik heb al een tijdje geleden de verleiding niet kunnen weerstaan en een mooie bestelling gedaan. Ook de supersnelle en heldere reactie van Jo zijn mij veel waard! Nu hopen dat er niet nog meer mooie producten bij komen... slecht voor de portemonnee.....

Gisterenavond ook maar de eerste bestelling van het jaar gedaan, voor je het weet zijn de 6 maanden om en kunnen we weer knallen :).

Demo en show

Demo en show

We hadden een tijdje geleden contact op genomen met de gemeente in Pijnacker met het idee om vlak bij de winkel een vuurwerkdemo en show te organiseren. Vandaag heeft de gemeente ons toegezegd dat ze hieraan medewerking verlenen. Er moeten alleen nog wat juridische zaken geregeld worden en daarna de ontbrandingsvergunning aanvragen.
Het is een prachtig terrein gelegen achter het industriegebied de boezem. Mooi verharde wegen met daartussen genoeg ruimte om alles te kunnen schieten wat we willen evt ook pijlen en prof. vuurwerk. Onze planning is dat we dit in nov. gaan doen. verdere info volgd.
Ook 17 juli 23.00 uur hebben we een vuurwerkshow ter afsluiting van de kermis in Oisterwijk, hier gaan 200 cakes de lucht in.
Verder is de webwinkel heel het jaar open met mooie acties.

Leuk nieuws! een show die ik zeker bij wil gaan wonen dan.
Ennee die leuke acties op de site? word er nog wat bijgevuld of komen er nog kleine nieuwe updates?
er zijn inmiddels alweer een hoop mooie producten uitverkocht.

Mvg koen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan