HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hadden die 44 pakken niet verdeeld kunnen worden ? Nu is het een beetje oneerlijk voor de mensen die later inloggen. En verkopen doe je ze toch wel denk ik.

omdat bij deze pijlen het productiejaar voor mij onbekend is en ik weet dat ze van voor 2011 super zijn en daarna een stuk slechter heb ik ze in 1 koop verkocht. de koper weet ervan en heeft het risico genomen

Inderdaad zoals wij vanmiddag telefonisch overlegd hebben Jo.
Bedankt voor de opheldering en antwoord op mijn vragen (ook degene niet gerelateerd aan de Cruise Rockets).

Voor mij is het minder erg als het de "slechte" zijn. Ze gaan namelijk samen met 50 andere pijlen de lucht in.

Laatst bewerkt:
Vorig week ook een bestelling gedaan, zijn weer veel te mooie prijzen. Echt een top actie! Klopt het dat je het de 28e tussen 7:00 en 10:00 kan ophalen want heb nergens een tijd hoeven aangeven?

Dan spring ik helemaal een gat in de lucht!
Dan zal ik voor de verandering ook weer wat gaan filmen (daar ben ik 2 jaar geleden mee gestopt, zodat ik optimaal kan genieten).

Ik wacht even af welke nieuwe producten erbij komen in de Haokan webshop. Als ik die bestelling groot genoeg krijg, haal ik alles @ haokan. Moet toch naar Oisterwijk heen en weer.
Maar ik denk niet dat ik alle cake boxen (4x rubro, 1x Zena) + 21 losse cakes in 1 auto mee krijg.

Omdat ik vorig jaar geen oud&nieuw heb gevierd zoals het hoort, wordt dit jaar mijn budget verdubbeld :)

Spullen voor projecten

Spullen voor projecten

We hebben nog een groot assortiment Pijlen, romeinse kaarsen, single shots die niet in de webshop staan
even polsen of er animo voor is als bv verschillende pijlenpakketten in 1 koop aan ga bieden het zelfde ook met de romeinse kaarsen en single shots. dus eigenlijk voor diegene die graag projecten in elkaar zet dat hij in 1 koop meteen genoeg heeft. De verzamel pakketten zullen dan ook echt met hele hoge kortingen te koop aangeboden worden.

We hebben nog een groot assortiment Pijlen, romeinse kaarsen, single shots die niet in de webshop staan
even polsen of er animo voor is als bv verschillende pijlenpakketten in 1 koop aan ga bieden het zelfde ook met de romeinse kaarsen en single shots. dus eigenlijk voor diegene die graag projecten in elkaar zet dat hij in 1 koop meteen genoeg heeft. De verzamel pakketten zullen dan ook echt met hele hoge kortingen te koop aangeboden worden.

Dan wil ik me hierbij "aanmelden" voor de acties die nog komen. Ik hou van projecten dus als er wat te koop is ,graag.
Misschien is het leuk om even te kijken wat er is. En dat dan te verdelen onder de mensen die graag willen kopen.

Pijlenpakket

Pijlenpakket

Voor de projectbouwers een samengesteld pakket van tesamen 79 pijlen
- 8711 Jumbo Power 20
- 8741 Proffesional Style 10
- 1955 The green zone
- 406031 Ultimate golden Rockets
- 9840 Full House

Adviesverkoopprijs € 240,- nu voor € 90,- (meteen klaar met je pijlenproject)
Er zijn er deze combinatie maar 8 beschikbaar.
WWW.HAOKANVUURWERSHOP.NL

13245085.jpg
[/URL][/IMG]

Mocht er een mix-pakket met romeinse kaarsen komen dat los besteld kan worden (dus niet met die €75 minimum), hou ik me zeker aanbevolen!

Pijlen heb ik (helaas) al meer dan genoeg besteld.

Ik heb al een pm gestuurd. Maar toch doe ik maar hier nog even een bericht aangezien niemand anders dat heeft gedaan nog.
Graag wil ik de rebels kopen !:p:)
Wat een heerlijke actie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan