HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat deze winkel niet bij in de buurt is anders was ik er echt wel naar toe gegaan.
Leuke aanbiedingen zeker voor mensen met een klein budget!

Ik moet zeggen dat ik het ook wel interessant vind. Het is voor mij ruim een uurtje rijden maar het scheelt je wel flink wat geld. Echter wil ik wel nieuwe producten aan het einde van het jaar dus ik wordt flink aan twijfelen gezet haha

Webshop update

Webshop update

Nieuwe producten in de webshop

- Barracuda van € 27,30 voor € 9,95

- Bull Riding 500 gram knalblok met silver mines van € 19,95 voor € 12,95 :D

- Crocodile 486 gram 750 schots luchthuilers met een rode, groene en zilver staart van
€ 47,50 voor € 21,-

- Deadly Target, waaiercake voor een aangename prijs van € 34,95 voor € 11,65

- Dragsters 18 shots van € 34,60 voor € 16,25

- Flower Thunder 18 stuks single shots met knal van € 11,85 voor € 4,95 :D

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Webshop update

Webshop update

Volgende producten zijn in de webshop toegevoegd

- Stadionfakkels per 2, van €6,95 voor € 3,10

Aangezien de fonteinen telkens snel zijn uitverkocht de volgende fontein
- Purple Rain Leuke fontein (even filmpje afkijken) van € 6,50 voor € 3,00

- Cyber Jumper van € 11,50 voor € 4,05

- Stars over Moscow van € 25,95 voor € 13,95

- RIP RAP 500 gram cake met hummer effect van € 69,00 voor € 21,95

- Montreal van € 70,00 voor € 19,95

- Napoleon 500 gram van € 63,00 voor € 23,65

- Defender van € 15,00 voor € 6,95

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

ik denk nog een stuk of 6 updates (25 a 30 producten) en zeker nog mooie spullen bij.
De webshop is ook een sucses veel profiteren er nu van en waarom ook niet, iedereen blij
Maar als de laatste updates erbij zitten dan zal er denk ik niets meer bijkomen en zullen daarna de prijzen langsaam wat gaan stijgen.
De demos van de importeurs beginnen in de zomer ook van start te gaan en dan gaan we op richten op de nieuwe producten.
We hopen in ieder geval dat onze winkels in Oisterwijk en Pijnacker op deze manier goed gepromoot worden.

In iedergeval, hardstikke bedankt dat je dit allemaal aanbiedt. Zelf ben ik wel geintresseerd in de RIP Rap. Had deze een paar jaar geleden, maar vindt het wel weer is leuk om deze erbij te hebben. Dus ik zal binnenkort wel een bestelling doen.

helaas de rip rap is net de laatste de deur weer uit
het beste is in onze webshop te kijken naar de specificaties van een cake die je leuk vind en als er nog maar 10 of minder van op vooraad zijn dan kan je dat zien, meer dan 10 dan staat er alleen "dit product is op voorraad"
Dus ik zou zeggen als je echt iets ziet dat je wilt hebben wacht er dan niet te lang mee.

Sommige productrn had ik graag mee gepakt, maar om voor 1 of 2 cakes weer 75 euro te bestellen staat me een beetje tegen.
Is daar niet iets op te verzinnen in combinatie met de accounts of zo?

We hebben de webshop ingesteld op minimale bestelling van € 75,- omdat we anders te veel kleine bestellingen krijgen en dus ook heel erg veel werk met bestellijsten etc

Logisch ! Vind het met deze kortingen nog best weinig als minimale bestelling. En dus ook heel fijn dat het 75,- is.
Binnenkort maar weer bestellen denk ik zo :) Even nog de nieuwe updates afwachten.

We hebben de webshop ingesteld op minimale bestelling van € 75,- omdat we anders te veel kleine bestellingen krijgen en dus ook heel erg veel werk met bestellijsten etc

Dat begrijp ik ook wel ergens inderdaad.

Best jammer, want ik zit nu aan €49 met producten die ik (uit het huidige assortiment) nog zou willen. Dat zal dus even moeten wachten denk ik dan.

Dat begrijp ik ook wel ergens inderdaad.

Best jammer, want ik zit nu aan €49 met producten die ik (uit het huidige assortiment) nog zou willen. Dat zal dus even moeten wachten denk ik dan.

Had deze vraag ook al gesteld een keer.

Ben het helemala met je eens, maar snap ook wel dat ze 75,- als minimaal bestelbedrag hanteren.

Echter, lijkt me dat een mooie regel voor een 1e bestelling.

Waarom kan het niet gemaakt worden, dat je, na eenmaal een 75,- bestelling gedaan te hebben, gewoon kunt bestellen wat je wilt?

Ik weet niet hoe de output van de bestelpagina is, maar met een beetje database software is dit makkelijk te verwerken naar 1 grote bestelling.

Haokan zal er veel mensen blij mee maken denk ik ;)

het probleem zit hem in dat als je bv 1 keer hebt besteld voor € 75,- en daarna telkens kleine bestellingen gaat plaatsen dat we dan nog steeds heel erg veel kleine orders binnnen krijgen en een programma die in de wbshop uiteindelijk alle bestellingen van 1 persoon samenvoegd tot 1 grote dat lijkt misschien simpel maar dat is het niet. Voor de vuurwerkwinkels is het elk jaar telkens weer een klus om alle bestellingen goed te krijgen (wat niet meer als normaal is natuurlijk) wij hebben ongeveer dadelijk aan het eind van het jaar misschien wel een kleine 400 artikelen in de webshop gehad en dat wordt voor ons dus ook een hele klus om al die bestellingen op tijd en goed klaar te hebben staan.

Eigenlijk ben ik nu zwaar benieuwd wat de nieuwe updates nog zullen zijn :D
Wellicht dat ik ik toch nog maar een bestellingtje ga plaatsen :p

het probleem zit hem in dat als je bv 1 keer hebt besteld voor € 75,- en daarna telkens kleine bestellingen gaat plaatsen dat we dan nog steeds heel erg veel kleine orders binnnen krijgen en een programma die in de wbshop uiteindelijk alle bestellingen van 1 persoon samenvoegd tot 1 grote dat lijkt misschien simpel maar dat is het niet. Voor de vuurwerkwinkels is het elk jaar telkens weer een klus om alle bestellingen goed te krijgen (wat niet meer als normaal is natuurlijk) wij hebben ongeveer dadelijk aan het eind van het jaar misschien wel een kleine 400 artikelen in de webshop gehad en dat wordt voor ons dus ook een hele klus om al die bestellingen op tijd en goed klaar te hebben staan.

Snap het.
Als de software je er niet bij kan helpen en je hebt geen alternatief, dan is het niet anders.
Van de andere kant, op dit forum & FPM zit niet je doorsnee vuurwerk consument en wellicht zijn er andere dingen te bedenken.
En ik roep maar iets he (zonder de technische implicaties per se in ogenschouw te nemen ;)), maar stel je zou dit als een soort van freakactie zien, die uiteindelijk tot juli of zo loopt, waarna alle orders geconsolideerd worden en de 75 euro regels weer ingaan.
Je hebt dan redelijk wat tijd voor de consolidatie en iedereen die de fora in de gaten houdt, heeft kunnen bestellen wat ze wilden ;)

Kon het met al die mooie aanbiedingen niet laten om nog een derde bestelling te plaatsen. Hier mijn bestellingen tot nu toe:

1x Ultra Wave
1x Planet Explosion
1x Barracuda
1x Elegance
1x Bareback Riding
1x Gate of Heaven I
2x Afterglow
1x Chase the sun
1x Altitude
2x Spanish Storm
1x Spider King
1x Galaxy
1x Galaxy
2x Femme Fatale
3x Flash Banger

1x Plutonium Rockets
1x Pro Rockets 2
3x Sick 6 Rockets

4x Silver Crack
2x Eruption
1x Happy Family assortiment

1x Flower Thunder (18 stuks)
1x Monsters TT (6 stuks)
2x Thunder Smoke (6 stuks)

3x Grondbloem met knal
1x Grondbloem met crackling
5x Oelewapper
4x Assorted spinners
5x Sunset draaizon
1x Angsthaas
2x Opvlieger
2x Silberwirbel
4x Crackling pearls
1x Happy Jack
1x Baby fluitpijl (100 stuks)

Ik weet niet hoe makkelijk het te realiseren is, maar als er nou een account gemaakt moet worden bij de eerste bestelling, en daar alle nodige gegevens ingevoerd moeten worden (ophaallocatie, naam, adres enzovoort). Dan kan er bij een volgende bestelling met dat account ingelogd en besteld worden en worden deze producten bij de vorige bestelling geschreven zodra ze betaald zijn.

Dan hebben jullie aan het einde één lijst per persoon, in plaats van 2 of meer lijsten per persoon. Dat scheelt denk ik ook wel, zeker kwa uitzoeken op 28-12. Dan is het die persoon, die ene bestelling. Nu mag je dalijk voor één klant misschien wel vier bestellingen op gaan zoeken.

Makkelijk te realiseren zal het wel niet zijn, dat realiseer ik me ook, maar wellicht is het een idee voor seizoen 2014-2015? Nu heb ik namelijk wat toppertjes van €20 of €25 gemist omdat ik aan de €75 minimum gebonden zit steeds.

Eventueel wil ik wel kijken/vragen in mijn kennissenkring of zoiets redelijk op te zetten is.

Snap het.
Als de software je er niet bij kan helpen en je hebt geen alternatief, dan is het niet anders.
Van de andere kant, op dit forum & FPM zit niet je doorsnee vuurwerk consument en wellicht zijn er andere dingen te bedenken.
En ik roep maar iets he (zonder de technische implicaties per se in ogenschouw te nemen ;)), maar stel je zou dit als een soort van freakactie zien, die uiteindelijk tot juli of zo loopt, waarna alle orders geconsolideerd worden en de 75 euro regels weer ingaan.
Je hebt dan redelijk wat tijd voor de consolidatie en iedereen die de fora in de gaten houdt, heeft kunnen bestellen wat ze wilden ;)

Wat ga je dan doen met een order van €74 op de "sluitingsdag"? Die moet handmatig verwijdert en terugbetaald worden. Dat levert alleen maar meer werk op vrees ik.
Dan is een beetje proberen te investeren in een elektronisch systeem in mijn ogen gunstiger.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan