Knallbahr2
VWC lid
Vraagje aan @subarufreak, weet je of jullie ban de wckd six de vernieuwde versie hebben of nog een oude voorraad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
en of deze überhaupt geleverd gaat worden, ik las namelijk dat deze te laat binnen komt.Vraagje aan @subarufreak, weet je of jullie ban de wckd six de vernieuwde versie hebben of nog een oude voorraad?
en of deze überhaupt geleverd gaat worden, ik las namelijk dat deze te laat binnen komt.
Ik heb ze gisteren zelf gelost dus ja die zijn binnen, weet alleen niet welke batch ( niet op ge let )
Met vriendelijke groet
De bestellingen worden samengevoegd naar de eerste datum die jij gepland hebt. Dat moet alleen nog gebeuren. Dat word volgens mij binnekort gedaan.
Weet niet of bruijntjeluc bij jullie werkt maar Subarufreak, kan jij deze werkwijze bevestigen?
Weet niet of bruijntjeluc bij jullie werkt maar Subarufreak, kan jij deze werkwijze bevestigen?
Tot de 29e dan maar!Jep ik werk bij valk. En sta in geesteren![]()
Goedenavond
Het klopt wat bruintjeluc zegt, bestellingen worden samen gevoegd naar de eerste bestelling ( dus die datum en tijdsblok is bindend voor je bestellingen afhalen).
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Dit is in ieder geval goede informatie.
Ik vraag mij af of ik een bestelling die gedaan is in de gewone webshop ook op datzelfde tijdstip af kan halen. Betreffende bestelling bevat namelijk enkel producten die op vuurwerkperdoos ook te bestellen waren en daar nog steeds te bestellen zijn.
Komt er ook nog een productie video van RUBRO EVENT SUPER SELECTION BOX NO.1 + NO.2 ?
Komt er ook nog een productie video van RUBRO EVENT SUPER SELECTION BOX NO.1 + NO.2 ?
@subarufreak heb jij hier toevallig al een antwoord op?@Subarufreak ik heb een karton all at once besteld, maar wordt deze nu vervangen door de "normale" versie? ben even benieuwd wat jullie hier mee doen, dan kan ik hier ook rekening mee houden met de show.
En inmiddels al filmpjes van de Hawk lijn ontvangen? wil ze graag zien voor ik ze bestel.