Gototop
VWC lid
Oke, waarom zou Vuurwerkfeestje dit doen dan? Zo vreemd is mijn vraag niet lijkt mij.
Omdat zij dit van te voren hebben aangegeven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke, waarom zou Vuurwerkfeestje dit doen dan? Zo vreemd is mijn vraag niet lijkt mij.
Als ik van te voren wist waar ik op gokte prima. Die 20 euro kan mij gestolen worden, maar meer het idee dat je als klant altijd de lul bent kan ik een beetje slecht tegen. En niks tegen VWPD maar ook die worden toch genaaid lijkt mij?
Ik weet niet of Vuurwerkfeestje dat van te voren heeft aangegeven. Maar goed Gototop volgens mij zijn wij het niet met elkaar eens. En inderdaad de winkeliers worden hierdoor benadeelt.
De Head Hunter zal nergens worden geleverd.Dacht dat dit een mooie dag was om nog een bestellinkje te plaatsen en zag dat een product uitverkocht was. Komt de Headhunter nog weer op voorraad of ben ik te laat en is ie bij jullie echt op?
Deze vraag n.a.v. de berichten dat er dit jaar kleinere aantallen van dit artikel binnenkomen.
Vond het helemaal geen rare vraag, heb hem zelf ook paar weken geleden gesteld en toen kreeg ik ook al dit commentaar over me heen. Ging mij enkel om dat VWfeestje iets compenseert en ik benieuwd was hoe VWPD hiermee om ging.
Die 20 euro boeit me niks zolang ik met afhalen maar de Bigbox krijg, want als het Temptation Willow is dan gaan er dingen niet goed!
Krijgen jullie de Super 25 nog op voorraad ? 5 of 9 maakt niet uit![]()
Goedenmorgen
Waarschijnlijk komt deze niet meer terug op vpd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
@subaryfreak, is er misschien al meer info over de "MEGA FLOWERS" hoeveel gram en eventueel een filmpje?
Danmn dat zou erg jammer zijn.Goedenmorgen
Waarschijnlijk komt deze niet meer terug op vpd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
De bestellingen worden samengevoegd naar de eerste datum die jij gepland hebt. Dat moet alleen nog gebeuren. Dat word volgens mij binnekort gedaan.Ik heb zojuist wederom een bestelling gedaan echter kon ik nu alleen maar afhalen in de avond selecteren.
Mijn eerste bestelling is in de ochtend afhalen, ik neem aan dat je eerste afhaaltijd de juiste is ?
Is voor mij namelijk niet te doen om 2 keer naar Geesteren te rijden
Borige pagina was dit ook gevraagd subarufreak gaf aan dat deze waarschijnlijk niet terugkomt.Komt de Valk bomb super 9-25 shots nog weer op voorraad? En wanneer sluit vwpd?