[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet of Vuurwerkfeestje dat van te voren heeft aangegeven. Maar goed Gototop volgens mij zijn wij het niet met elkaar eens. En inderdaad de winkeliers worden hierdoor benadeelt.

Als ik van te voren wist waar ik op gokte prima. Die 20 euro kan mij gestolen worden, maar meer het idee dat je als klant altijd de lul bent kan ik een beetje slecht tegen. En niks tegen VWPD maar ook die worden toch genaaid lijkt mij?

Je besteld zelf toch willens en wetens die duurdere box?

laatst bleek met vuilniszakken hetzelfde... de duurdere koko vuilniszakken komen uit zelfde fabriek als huismerk echter met andere papiertje erom waardoor die 3x zo duur is. Mensen kiezen zelf dan voor het 'A-merk'. Zo zie ik het hier ook.

Ik weet niet of Vuurwerkfeestje dat van te voren heeft aangegeven. Maar goed Gototop volgens mij zijn wij het niet met elkaar eens. En inderdaad de winkeliers worden hierdoor benadeelt.

Hebben ze inderdaad aangegeven in hun freakactie topic, dat de winkelier benadeelt wordt zijn wij het beide overeens :wink:

Haha oke het is beide Magnum. En ik wist niet begin oktober dat dit dezelfde boxen zijn toch? Beetje raar verhaal.

Dacht dat dit een mooie dag was om nog een bestellinkje te plaatsen en zag dat een product uitverkocht was. Komt de Headhunter nog weer op voorraad of ben ik te laat en is ie bij jullie echt op?
Deze vraag n.a.v. de berichten dat er dit jaar kleinere aantallen van dit artikel binnenkomen.

Dacht dat dit een mooie dag was om nog een bestellinkje te plaatsen en zag dat een product uitverkocht was. Komt de Headhunter nog weer op voorraad of ben ik te laat en is ie bij jullie echt op?
Deze vraag n.a.v. de berichten dat er dit jaar kleinere aantallen van dit artikel binnenkomen.
De Head Hunter zal nergens worden geleverd.

Oke, waarom zou Vuurwerkfeestje dit doen dan? Zo vreemd is mijn vraag niet lijkt mij.

Vond het helemaal geen rare vraag, heb hem zelf ook paar weken geleden gesteld en toen kreeg ik ook al dit commentaar over me heen. Ging mij enkel om dat VWfeestje iets compenseert en ik benieuwd was hoe VWPD hiermee om ging.

Die 20 euro boeit me niks zolang ik met afhalen maar de Bigbox krijg, want als het Temptation Willow is dan gaan er dingen niet goed!

Vond het helemaal geen rare vraag, heb hem zelf ook paar weken geleden gesteld en toen kreeg ik ook al dit commentaar over me heen. Ging mij enkel om dat VWfeestje iets compenseert en ik benieuwd was hoe VWPD hiermee om ging.

Die 20 euro boeit me niks zolang ik met afhalen maar de Bigbox krijg, want als het Temptation Willow is dan gaan er dingen niet goed!

Thanks PPW;). En zo hebben meerdere deze mening. Maar goed we gaan het zien.

@subaryfreak, is er misschien al meer info over de "MEGA FLOWERS" hoeveel gram en eventueel een filmpje?

Goedenmorgen

Helaas wachten wij nog met smart op alle gegevens en films van alle nieuwe producten, men is op dit moment in China mede daarvoor maar de Chinezen laten helaas behoorlijk op zich wachten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik heb zojuist wederom een bestelling gedaan echter kon ik nu alleen maar afhalen in de avond selecteren.
Mijn eerste bestelling is in de ochtend afhalen, ik neem aan dat je eerste afhaaltijd de juiste is ?

Is voor mij namelijk niet te doen om 2 keer naar Geesteren te rijden

Ik heb zojuist wederom een bestelling gedaan echter kon ik nu alleen maar afhalen in de avond selecteren.
Mijn eerste bestelling is in de ochtend afhalen, ik neem aan dat je eerste afhaaltijd de juiste is ?

Is voor mij namelijk niet te doen om 2 keer naar Geesteren te rijden
De bestellingen worden samengevoegd naar de eerste datum die jij gepland hebt. Dat moet alleen nog gebeuren. Dat word volgens mij binnekort gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan