[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt deze überhaupt wel binnen? Ik begreep dat dit jaar alleen de normale versie binnenkomt via rubro? Of is dit oude voorraad?

Goedenmiddag

Klopt zoals het er nu uitziet komt alleen de "normale" versie binnen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Let op deze worden weer terug gebracht naar de 2015 flash knaller.... dat waren de topper. In tegenstelling tot de titanium die ze daarna werden en slechter waren. Daarom heb ik ze weer gekocht
kQxjeCXUNPgoMD

tivalk.jpg

Dit worden weer de oude vertrouwde, Zat eigenlijk niet in de planning en budget maar €180,00 toch mezelf over het hart gestreken.

Let op deze worden weer terug gebracht naar de 2015 flash knaller.... dat waren de topper. In tegenstelling tot de titanium die ze daarna werden en slechter waren. Daarom heb ik ze weer gekocht
kQxjeCXUNPgoMD
Jaja, eerst zien dan geloven. Knalcakes zijn niet meer zoals ze zijn geweest in NL. Het zal natuurlijk wel mooi zijn, maar je ziet bij goede knalcakes zoals de Black Thunder (Tristar) en de Terremoto ook al achteruitgang en die worden nieteens in Nederland verkocht.

Jaja, eerst zien dan geloven. Knalcakes zijn niet meer zoals ze zijn geweest in NL. Het zal natuurlijk wel mooi zijn, maar je ziet bij goede knalcakes zoals de Black Thunder (Tristar) en de Terremoto ook al achteruitgang en die worden nieteens in Nederland verkocht.
Ze zetten het er zelf bij, dat heb ik niet gedaan!! dus dan zouden ze in ieder geval flash moeten hebben ipv titanium

Subarufreak tot wanneer blijft vpd open?

Goedenmorgen

Op dit moment hebben we nog geen einddatum, zoals we er nu tegenaan kijken blijft vpd open totdat we vol zitten en het gaat opzich redelijk hard maar we hebben nog plekken over.

Met vriendelijke groet

Marcel valk vuurwerk

Bestellen kan tot en met 1 december tot 23.59 uur. LET OP VOL = VOL "Dit is wat er op jullie site staat... Misschien dan even aanpassen...

Bestellen kan tot en met 1 december tot 23.59 uur. LET OP VOL = VOL "Dit is wat er op jullie site staat... Misschien dan even aanpassen...

Aanpassen is niet nodig want zoals het nu gaat redden we 1 december waarschijnlijk niet maar je weet maar nooit, het kan ineens rustiger worden dus ja we gaan het zien.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

@Subarufreak ik heb een karton all at once besteld, maar wordt deze nu vervangen door de "normale" versie? ben even benieuwd wat jullie hier mee doen, dan kan ik hier ook rekening mee houden met de show.

@Subarufreak ik heb een karton all at once besteld, maar wordt deze nu vervangen door de "normale" versie? ben even benieuwd wat jullie hier mee doen, dan kan ik hier ook rekening mee houden met de show.

+1

Inden het de tragere versie is dan zoek ik liever wat anders uit..

Waarop baseer jij dit? All at once krijg je gewoon zolang je deze kon bestellen,.... ze zijn nu uitverkocht.

Zie post #204 :), maar nog niks is zeker/bevestigd.
Nee joh, je kan ze nu niet meer bestellen maar als je ze hebt besteld dan is dat de oude voorraad die weg is.... snap het de vraag totaal niet. Voorraad is nu 0 dus kan je ze niet meer bestellen.

Rustig @pyroboy26! gewoon een vraag. kan mij voorstellen dat er geen huidige voorraad meer is met het afgelopen jaar in het achterhoofd. als dat wel zo is zou dat super zijn! maar als het dus wel nieuwe voorraad is, en deze komt niet binnen was ik benieuwd wat er dan wel uitgeleverd wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan