[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet of bruijntjeluc bij jullie werkt maar Subarufreak, kan jij deze werkwijze bevestigen?

Goedenavond

Het klopt wat bruintjeluc zegt, bestellingen worden samen gevoegd naar de eerste bestelling ( dus die datum en tijdsblok is bindend voor je bestellingen afhalen).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Het klopt wat bruintjeluc zegt, bestellingen worden samen gevoegd naar de eerste bestelling ( dus die datum en tijdsblok is bindend voor je bestellingen afhalen).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dit is in ieder geval goede informatie.

Ik vraag mij af of ik een bestelling die gedaan is in de gewone webshop ook op datzelfde tijdstip af kan halen. Betreffende bestelling bevat namelijk enkel producten die op vuurwerkperdoos ook te bestellen waren en daar nog steeds te bestellen zijn.

Dit is in ieder geval goede informatie.

Ik vraag mij af of ik een bestelling die gedaan is in de gewone webshop ook op datzelfde tijdstip af kan halen. Betreffende bestelling bevat namelijk enkel producten die op vuurwerkperdoos ook te bestellen waren en daar nog steeds te bestellen zijn.

Vuurwerkperdoos bestellingen dienen in geesteren afgehaald worden te worden, bestellingen via de reguliere webshop dienen afgehaald te worden in de door de klant gekozen vestiging ( rijssen of nijverdal)

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Komt er ook nog een productie video van RUBRO EVENT SUPER SELECTION BOX NO.1 + NO.2 ?

wat ik begrepen heb is dat rubro nog een besloten demo gaat geven aankomende week. Dan zal deze waarschijnlijk ook geschoten en gefilmd worden.

zemmer was iets sneller. filmpje is er dus al:D

Nog een vraagje @subarufreak ik zie dat van magnum een paar dingen uitverkicht zijn, zoals de angel dust. Komen deze nog terug op voorraad of is hij uitverkocht bij de importeur?

Goedenmiddag

We zijn druk wachtende hoe het gaat aflopen met ti thunder all at once .
Betreffende de magnum producten we zullen is gaan informeren bij magnum hoe zei ervoor staan met de producten en voorraden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemiddag,
Ik hoor her en der berichten over de Big Box van Magnum dat deze niet geleverd kan/mag worden.
Weet iemand hier meer over of dit klopt en zoja, waar deze door wordt vervangen?

Ik hoor graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan