Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee die zijn helaas uitverkocht.Komt de Valk TI Thunder all at one nog op voorraad? Was helaas te laat met bestellen. Hoor het graag!
Komt deze überhaupt wel binnen? Ik begreep dat dit jaar alleen de normale versie binnenkomt via rubro? Of is dit oude voorraad?
Goedenmiddag
Klopt zoals het er nu uitziet komt alleen de "normale" versie binnen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Jaja, eerst zien dan geloven. Knalcakes zijn niet meer zoals ze zijn geweest in NL. Het zal natuurlijk wel mooi zijn, maar je ziet bij goede knalcakes zoals de Black Thunder (Tristar) en de Terremoto ook al achteruitgang en die worden nieteens in Nederland verkocht.Let op deze worden weer terug gebracht naar de 2015 flash knaller.... dat waren de topper. In tegenstelling tot de titanium die ze daarna werden en slechter waren. Daarom heb ik ze weer gekocht
![]()
Ze zetten het er zelf bij, dat heb ik niet gedaan!! dus dan zouden ze in ieder geval flash moeten hebben ipv titaniumJaja, eerst zien dan geloven. Knalcakes zijn niet meer zoals ze zijn geweest in NL. Het zal natuurlijk wel mooi zijn, maar je ziet bij goede knalcakes zoals de Black Thunder (Tristar) en de Terremoto ook al achteruitgang en die worden nieteens in Nederland verkocht.
Subarufreak tot wanneer blijft vpd open?
Bestellen kan tot en met 1 december tot 23.59 uur. LET OP VOL = VOL "Dit is wat er op jullie site staat... Misschien dan even aanpassen...
@Subarufreak ik heb een karton all at once besteld, maar wordt deze nu vervangen door de "normale" versie? ben even benieuwd wat jullie hier mee doen, dan kan ik hier ook rekening mee houden met de show.
Waarop baseer jij dit? All at once krijg je gewoon zolang je deze kon bestellen,.... ze zijn nu uitverkocht.@Subarufreak ik heb een karton all at once besteld, maar wordt deze nu vervangen door de "normale" versie? ben even benieuwd wat jullie hier mee doen, dan kan ik hier ook rekening mee houden met de show.
Waarop baseer jij dit? All at once krijg je gewoon zolang je deze kon bestellen,.... ze zijn nu uitverkocht.
Nee joh, je kan ze nu niet meer bestellen maar als je ze hebt besteld dan is dat de oude voorraad die weg is.... snap het de vraag totaal niet. Voorraad is nu 0 dus kan je ze niet meer bestellen.Zie post #204, maar nog niks is zeker/bevestigd.