[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er iemand van omgeving Eindhoven/Helmond die naar Valk gaat?
Ik zou graag een karton big valk 19 willen, maar vind het te gek om daar 4 uur voor in de auto te zitten
Uiteraard bestel ik het op voorhand

Ik zit ook weer tot t weekend te wachten met het bestellen van een karton all at once ti thunder. I hij weg.... :bonk: komt deze nog terug of is deze nog te bestellen bij valkvuurwerk zelf?

UPDATE !!!!!!!

per vandaag hebben wij beide screamcakes van tropic terug in ons assortiment op vuurwerkperdoos.
We hebben aantallen maar op is op dus doe er je voordeel mee .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

UPDATE !!!!!!!

per vandaag hebben wij beide screamcakes van tropic terug in ons assortiment op vuurwerkperdoos.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Enig idee of deze straks ook in Rijssen beschikbaar komen?

UPDATE !!!!!!!

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dat vooraf bepaalde budget wordt wel erg belast hoor zeg :bonk:

Ik las jouw bericht en dacht, shit... ik zou niets meer kopen, maar gelukkig gaat dit per karton, dus dan breekt mijn spaghetti-ruggengraat nog net niet. Wel heel jaloers op de mensen die ze mee pikken :rolleyes:
Was mooier geweest als deze 1 of 2 weken eerder op de website stonden (tip voor volgend jaar).

Ik verwacht niet dat dit overleeft tot aan de losse verkoop, maar anders kans dat ik er een paar mee pik.

UPDATE !!!!!!!

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik las jouw bericht en dacht, shit... ik zou niets meer kopen, maar gelukkig gaat dit per karton, dus dan breekt mijn spaghetti-ruggengraat nog net niet. Wel heel jaloers op de mensen die ze mee pikken :rolleyes:
Was mooier geweest als deze 1 of 2 weken eerder op de website stonden (tip voor volgend jaar).

Ik verwacht niet dat dit overleeft tot aan de losse verkoop, maar anders kans dat ik er een paar mee pik.
Of je zoekt iemand om een karton mee te delen!:idea:
Zojuist ook gedaan :handsup:

Wij hadden ze ook graag wat eerder gewild. Alleen is het nog best lastig om aan een aantal kartonnen screams te komen. Subaru heeft er aardig wat mailtjes en telefoontjes mee gehad om wat te kunnen krijgen.

Andere kant is dat ook het mooie van VWPD. Zo hebben we niets, en zo hebben we weer 2 artikelen op de site erbij:D(en ik weer een zooi kartonnen in de bunker:bonk:)

Wij hadden ze ook graag wat eerder gewild. Alleen is het nog best lastig om aan een aantal kartonnen screams te komen. Subaru heeft er aardig wat mailtjes en telefoontjes mee gehad om wat te kunnen krijgen.

Andere kant is dat ook het mooie van VWPD. Zo hebben we niets, en zo hebben we weer 2 artikelen op de site erbij:D(en ik weer een zooi kartonnen in de bunker:bonk:)

Net besloten dat ik 29 december een plekje voor jullie vrij maak in de bunker :thumbup:

Alles leuk en aardig,maar een significant bedrag vragen voor iets en niks bekend maken......ik wil nu toch wél enige onthulling!

Alles leuk en aardig,maar een significant bedrag vragen voor iets en niks bekend maken......ik wil nu toch wél enige onthulling!

Tis je eigen keus om hem aan te schaffen of niet, maar dat is het idee van een mysterybox, als hij het geld niet waard zou zijn dan zouden we hem niet aanbieden dat hebben we toch alwel bewezen dacht ik zo.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan