Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
UPDATE !!!!!!!
per vandaag hebben wij beide screamcakes van tropic terug in ons assortiment op vuurwerkperdoos.
We hebben aantallen maar op is op dus doe er je voordeel mee .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Enig idee of deze straks ook in Rijssen beschikbaar komen?
UPDATE !!!!!!!
per vandaag hebben wij beide screamcakes van tropic terug in ons assortiment op vuurwerkperdoos.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
UPDATE !!!!!!!
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Of je zoekt iemand om een karton mee te delen!Ik las jouw bericht en dacht, shit... ik zou niets meer kopen, maar gelukkig gaat dit per karton, dus dan breekt mijn spaghetti-ruggengraat nog net niet. Wel heel jaloers op de mensen die ze mee pikken
Was mooier geweest als deze 1 of 2 weken eerder op de website stonden (tip voor volgend jaar).
Ik verwacht niet dat dit overleeft tot aan de losse verkoop, maar anders kans dat ik er een paar mee pik.
Ik las jouw bericht en dacht, shit... ik zou niets meer kopen, maar gelukkig gaat dit per karton, dus dan breekt mijn spaghetti-ruggengraat nog net niet. Wel heel jaloers op de mensen die ze mee pikken
Was mooier geweest als deze 1 of 2 weken eerder op de website stonden (tip voor volgend jaar).
Ik verwacht niet dat dit overleeft tot aan de losse verkoop, maar anders kans dat ik er een paar mee pik.
Wij hadden ze ook graag wat eerder gewild. Alleen is het nog best lastig om aan een aantal kartonnen screams te komen. Subaru heeft er aardig wat mailtjes en telefoontjes mee gehad om wat te kunnen krijgen.
Andere kant is dat ook het mooie van VWPD. Zo hebben we niets, en zo hebben we weer 2 artikelen op de site erbij(en ik weer een zooi kartonnen in de bunker
)
Al enig idee wanneer jullie beeldmateriaal ontvangen van jullie eigen nieuwe producten ?
Is er ook al enigzins iets bekend over wanneer de mysterybox 200 shots bekend wordt gemaakt?
Zijn wij nog niet over uit, misschien laten we deze box mystery tot aan de verkoopdagen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Is dar niet het hele idee van een mysterybox? Je legt "het lot" van jouw geld in de handen van de verkoper...Alles leuk en aardig,maar een significant bedrag vragen voor iets en niks bekend maken......ik wil nu toch wél enige onthulling!
Alles leuk en aardig,maar een significant bedrag vragen voor iets en niks bekend maken......ik wil nu toch wél enige onthulling!