[Freakactie 2023] Vuurwerkperdoos.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel nog. Meer vanwege de Pokke afstand. Vorig jaar wel bezocht maar wat een rit is dat toch vanuit midden Nederland. 1 pluspunt is dat ze wel de strong celebration hebben en die wil ik graag een keer meemaken. De rest van het assortiment en de prijs kun je in meerdere regio s ook wel krijgen. Als de strong celebration dichter bij huis te krijgen is dan valt vwpd af voor mij.
Mijn vermoeden is dat dit de nieuwe batch van de strong celebration betreft. Benieuwd of deze ook maar in de buurt komt van de vorige versie.

Mijn vermoeden is dat dit de nieuwe batch van de strong celebration betreft. Benieuwd of deze ook maar in de buurt komt van de vorige versie.
Ja als het een nieuwe batch is wat zeer waarschijnlijk is dan hoop ik werkelijk dat de salutes als vanouds zijn. Zou knap zijn.

Beste Marcel, als de Big Box en Temptation Willow echt het zelfde blijken te zijn gaan jullie dan ook iets compenseren? Hieronder bericht van Vuurwerkfeestje Roosendaal en hoe die ermee om willen gaan!

Mocht de 1,2" Temptation Willow inderdaad dezelfde compound zijn als de 1,2" Big Box, dan zullen wij die vervangen bij iedereen die de Big Box in bestelling heeft staan, en het verschil van 20 euro terugstorten.
We wachten hier nog wel even de officiële bevestiging in de vorm van een productvideo af.

Beste Marcel, als de Big Box en Temptation Willow echt het zelfde blijken te zijn gaan jullie dan ook iets compenseren? Hieronder bericht van Vuurwerkfeestje Roosendaal en hoe die ermee om willen gaan!

Mocht de 1,2" Temptation Willow inderdaad dezelfde compound zijn als de 1,2" Big Box, dan zullen wij die vervangen bij iedereen die de Big Box in bestelling heeft staan, en het verschil van 20 euro terugstorten.
We wachten hier nog wel even de officiële bevestiging in de vorm van een productvideo af.

Ik vind het nog wel een dingetje : er zijn zoveel omlabelingen op de markt en de koper kiest toch zelf zijn product uit. Dan had hij of meer geduld moeten bewaren of dieper in een product duiken. Ik snap je punt wel, maar als dit bij elk product gaat gebeuren wat een omlabeling heeft en vaak ook van prijs verschild, dan is voor de winkelier het hek van de dam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan