subarufreak
VWC lid
Weet @subarufreak misschien of de nieuwe versies van de bomb en bunga een reservelont hebben?
Goedenavond
Deze worden niet met reserve lont gemaakt.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet @subarufreak misschien of de nieuwe versies van de bomb en bunga een reservelont hebben?
Mijn vermoeden is dat dit de nieuwe batch van de strong celebration betreft. Benieuwd of deze ook maar in de buurt komt van de vorige versie.Ik twijfel nog. Meer vanwege de Pokke afstand. Vorig jaar wel bezocht maar wat een rit is dat toch vanuit midden Nederland. 1 pluspunt is dat ze wel de strong celebration hebben en die wil ik graag een keer meemaken. De rest van het assortiment en de prijs kun je in meerdere regio s ook wel krijgen. Als de strong celebration dichter bij huis te krijgen is dan valt vwpd af voor mij.
Ja als het een nieuwe batch is wat zeer waarschijnlijk is dan hoop ik werkelijk dat de salutes als vanouds zijn. Zou knap zijn.Mijn vermoeden is dat dit de nieuwe batch van de strong celebration betreft. Benieuwd of deze ook maar in de buurt komt van de vorige versie.
De Cairo is weer bijgevuld voor de liefhebbers. Nu ook bij de op=op de mystery box![]()
gewoon kopen, heb je toch nog een mystery boxPotver! de mystery box gemist! altijd leuk om mee te pakken.
Is hier iemand die info heeft over onderstaande?
https://vuurwerkperdoos.nl/artikel/event-super-selection-box-no-1-no-2
ik kan nergens info over de boxen vinden.
Beste Marcel, als de Big Box en Temptation Willow echt het zelfde blijken te zijn gaan jullie dan ook iets compenseren? Hieronder bericht van Vuurwerkfeestje Roosendaal en hoe die ermee om willen gaan!
Mocht de 1,2" Temptation Willow inderdaad dezelfde compound zijn als de 1,2" Big Box, dan zullen wij die vervangen bij iedereen die de Big Box in bestelling heeft staan, en het verschil van 20 euro terugstorten.
We wachten hier nog wel even de officiële bevestiging in de vorm van een productvideo af.
Ze zijn nog niet zo lang open dus dit zijn de Freakprijzen.Zijn de prijzen op de website de freakprijzen, of was het eerder in het jaar voordiger?