Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het vanaf de herfst vakantie echt begonnen dagelijks flinke joekels van knallen en meerdere grote bakken het s'avonds de lucht in. Heerlijk om te zien en de kids vinden het stiekem ook geweldig.

Begrijp ik wel! Hier wordt goed gestookt in tilburg zuid. Lekkah. Mag van mij nog wel een schepje bovenop.

In west gaat het ook al flink tekeer. Heb al zat moois gezien, vooral de weekenden zijn populair hier :p
Zo lang ze niks slopen vind ik het allemaal best. Hoop echt dat het compleet los gaat de 31ste.

Je hoort normaal gesproken best wat knallen rond deze tijd elk jaar.
Maar wat ik de laatste dagen hier hoor gaan zijn gewoon de meest zware dreunen.
En niet 1 nee gewoon achter elkaar.

Ik krijg steeds meer het idee dat deze oud en nieuw er 1 word voor in de boeken.
Hoezo vuurwerkverbod?:bonk:

Hier (Oegstgeest) word er echt heel veel meer gestookt dan voorgaande jaren, meestal cake's en singleshots. Hopelijk een voorbode voor oudjaar, als heel NL dan los gaat zou dat een mooi signaal zijn naar verbodsaanbidders. :D

Hier in Zwolle wordt er ook steeds meer gestookt. Dit is hoofdzakelijk knalvuurwerk. Alleen om nu midden in de nacht een cobra 8 af te steken, dat hoeft van mij nu ook al niet.

Voor de rest is het wel sfeer verhogend.

Ben verhuisd en zie en hoor nu al meer vuurwerk dan dat ik op de vorige locatie deed in 30 jaar tijd:bonk: ongeveer uurtje geleden nog een blokje gezien:)

Hier (Oegstgeest) word er echt heel veel meer gestookt dan voorgaande jaren, meestal cake's en singleshots. Hopelijk een voorbode voor oudjaar, als heel NL dan los gaat zou dat een mooi signaal zijn naar verbodsaanbidders. :D

In Warmond daarentegen is het erg rustig. Hoop toch niet dat ik het voor elkaar heb gekregen om naar het rustigste dorp van Nederland te verhuizen :p Er is wel heel veel te horen vanuit Oegstgeest, Voorhout, Sassenheim en de Merenwijk. Zie ook regelmatig leeggeschoten cakes in de omgeving staan. Lekker hoor!

Er wordt echt enorm veel gestookt. Veel knallen in de nacht, maar ook heel veel siervuurwerk. Lijkt wel alsof er iedere nacht wel iemand oud en nieuw oefent om twaalf uur snachts. Echt genieten. Hopelijk zet dit door en hebben we volle luchten de 31e!

Hier ook vooral in het weekend doffe dreunen.

Vorige week klokslag 00:00 een pot in de straat, waarschijnlijk iemand jarig.

En vrijdag avond rond 18u iemand die het weekend begon met een flinke compound. Ging vrij lang door maar wel klein kaliber. Zal me niks verbazen als het een rubro compoundje afkomstig van zena was die ze sinds enkele dagen verkopen.

Vandaag leek het wel oudjaarsdag. Maar sowieso meer dan normaal. Tja, als het nooit mag is hetzelfde als altijd he.

Gaat hier sinds de overwinning van Max ook de hele tijd goed los. Veel boxen gezien al, wel goed voor de sfeer hoor.

Ja hier knalt het ook sinds vanmiddag al goed door, vanmiddag leek het ook echt even oudjaarsdag zoals 2 jaar terug .

Gisteren ook over de hele avond wel doffe dreunen in verte gehoord, stuk meer als vorig jaar deze tijd .

Goed teken denk ik maar voor komend O&N :)

Het knalt de hele tijd op zich wel lekker, maar na het winnen van verstappen, ging het helemaal los, 2 boeket thunderkings, 2 goeie cakes, 1 blok, paar vuurpijlen en paar sier shells. Een groepje verderop in de straat waren heerlijk nitraten aan het stoken:D woon 6 hoog dus kan alles mooi volgen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan