Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend samen met m'n zoon het vuurwerkseizoen voor ons afgetrapt met een leuk aangenaam cakeje.
Heron - Cake 17

Dus die knallen hoorde we van heul dichtbij.
Verder is het nog wel wat rustig aan deze zijde, tenminste, door de week.
Laatste 2 weekeindes buiten ons eigen geknal, wel wat vuurwerk her en der gehoord.

:handsup:

Ik hoor dit jaar veel meer knallen dan ik andere jaren heb gehoord, zal vast te maken hebben met dat we een jaartje hebben moeten missen en wat verveling bij de jeugd denk ik.

Hier ook wat meer knallen inmiddels. Dat zal wel meer op gang komen als de jeugd naar Baarle is geweest in de herfstvakantie. Dagen worden weer kouder. Nachten langer.

ik ben op zoek naar degene die bij mij in de buurt minstens iedere week wat afsteekt. Het is wat verder weg een aantal straten verder op en kan het ook zelden zelf zien, maar ben benieuwd of diegene ook op dit forum vertoeft. Ik woon in Heerhugowaard.

Het is hier de laatste dagen wel weer redelijk vaak raak hoor. Denk dat de jeugd er wel weer zin in heeft.

Nu net een goede doffe dreun. De ramen trilden ervan.

En de afgelopen weken hoor ik eigenlijk elke zaterdag avond wel een cake of box de lucht in gaan. Komt voor mijn gevoel uit de richting van Katwijk/Valkenburg.

Hier hoor ik wel knallen het lijkt wel meer dan voorheen. Hoor siervuurwerk en wat grondknallers. Heb het idee dat het meer knalt dan in voorgaande jaren. Maar midden in de nacht die harde klappers zijn wel irritant doordeweeks schrik me soms rot, in het weekend vindt ik het niet zo erg. Het siervuurwerk is helaas niet te zien dat vindt ik wel jammer.

Ik heb het vermoeden dat er ergens in Holten heel wat knallen te horen zijn:bonk:

Ging gisteravond wat cat.1 stoken en er gingen gelijk meer mensen los in de wijk enkele minuten later, mooi om te horen dat het bij meer mensen weer kriebelt! :D

Blijkbaar was de show in Holten nog goed te horen op 8km afstand. Gaf onze host van de b&b aan haha. Denk wel dat de omgeving heeft mee kunnen genieten!

Valt op dat er afgelopen jaar toch geen verkoop was dan en iedereen de restanten van het jaar ervoor heeft weggeschoten. Hier hoor je dit jaar amper iets, normaal kon je een pijl, single shot of cake nog wel verwachten, maar het is nu bijzonder stil wat dat betreft.

Eigenlijk al heel het jaar af en toe wat te horen. Veelal om 00:00 uur bij feestjes vermoedelijk. Laatste weken lijkt het al wat meer te worden.

Afgelopen nacht om 04:45 ging er ergens een cake af. Heb nachtdienst, dus was goed te horen. Maar echt sporen doe je niet op dat tijdstip :bonk:

Eigenlijk nog weinig gehoord dit jaar, knallers geen tot weinig. heb eens een cake gehoord maar ook uitzondering (bruiloft? verjaardag?) verder weinig vergeleken andere jaren.

Elke avond hier wel wat momenteel, ik vindt het heerlijk maar niet iedereen is een freak zoals wij, moet in deze fase van het jaar ook begrip voor zijn!

Afgelopen nacht om 04:45 ging er ergens een cake af. Heb nachtdienst, dus was goed te horen. Maar echt sporen doe je niet op dat tijdstip :bonk:

Je woont toevallig niet Tiel he?
Hier is het ook steeds raak in de nacht van zaterdag op zondag.
Even tussen 4:00 uur en 5:00 uur een paar zware knallers afsteken.
Koekoek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan