1.2" Freestyle Madness 100

Dit is een dikke beuker. Voor ongeveer 100-120 een prima deal.
dikke mines en flinke klappen, afwisseling en spreiding.

Twijfel ontzettend over deze bak. Prachtige effecten, maar het lijkt wel alsof de nieuwere batch met witte palmen beduidend minder burst/spreiding heeft dan de versie met witte sterren.

Laatst bewerkt:
Twijfel ontzettend over deze bak. Prachtige effecten, maar het lijkt wel alsof de nieuwere batch met witte palmen beduidend minder burst/spreiding heeft dan de versie met witte sterren.
Het is andersom: de witte palmen was de China-film, de witte tips was/is zoals deze in de straat en bij de december demo's stond. Ik heb de vraag eerder al bij Magnum neergelegd of er dan geen nieuwe video moet komen. Ze zijn daarmee bezig.

Wat cynisch? Men gaat er vaak blind vanuit dat zo'n box gekooid is. Men koopt nu zelfs dit type boxen op omdat kooien verdwijnen en we dan zogenaamd geen dikke compounds meer hebben. Maar hier heb je dus gewoon een dikke bak zonder kooi. Wie weet zijn alle nieuwe 100sh 30mm 2kg bakken van Broekhoff/Magnum ook al wel zonder kooi joh!

Wat cynisch? Men gaat er vaak blind vanuit dat zo'n box gekooid is. Men koopt nu zelfs dit type boxen op omdat kooien verdwijnen en we dan zogenaamd geen dikke compounds meer hebben. Maar hier heb je dus gewoon een dikke bak zonder kooi. Wie weet zijn alle nieuwe 100sh 30mm 2kg bakken van Broekhoff/Magnum ook al wel zonder kooi joh!
Dat was dus een vraag. Inderdaad zit er volgens mij ook nog genoeg ruimte voor een leverancier om wat moois neer te zetten.

cake 1 mist iets wat ik er wel in zou willen hebben, die dikke witte palm....
dat is in productie dus verwisseld met simpele witte sterren.

nah dankje product is vervangbaar in mijn ogen.

Het is andersom: de witte palmen was de China-film, de witte tips was/is zoals deze in de straat en bij de december demo's stond. Ik heb de vraag eerder al bij Magnum neergelegd of er dan geen nieuwe video moet komen. Ze zijn daarmee bezig.
Shit ik had hem gekocht met het filmpje van hunzelf te hebben gezien.
Dus geen tails/tips?

Wat slecht. Heb hem puur op basis van dat filmpje hem gehaald... Vond de tails echt sick.

Euh, wie heeft het over tails? Alleen de tips zouden wat anders zijn in de eerste cake.

Helaas is er nog steeds geen nieuwe video maar de winkeliersdemo's komen snel dichterbij...

Back
Bovenaan