Vanwege de show in Maurik en de indruk die het daar maakte komt deze bij mij op het lijstje.
In Fleringen te koop zien staan. Ik weet niet waar jou ritjes allemaal heen gaan PietjeP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanwege de show in Maurik en de indruk die het daar maakte komt deze bij mij op het lijstje.
Thanx voor je tip!In Fleringen te koop zien staan. Ik weet niet waar jou ritjes allemaal heen gaan PietjeP
Zonder kooiMet kooi?
Het is andersom: de witte palmen was de China-film, de witte tips was/is zoals deze in de straat en bij de december demo's stond. Ik heb de vraag eerder al bij Magnum neergelegd of er dan geen nieuwe video moet komen. Ze zijn daarmee bezig.Twijfel ontzettend over deze bak. Prachtige effecten, maar het lijkt wel alsof de nieuwere batch met witte palmen beduidend minder burst/spreiding heeft dan de versie met witte sterren.
Echt waar joh? Een 100sh 30mm 2kg box? Dan kunnen al die andere dus ook zonder kooi zijn? Dan hoeven we ons dus geen zorgen te maken....?Zonder kooi
Is dit cynisch? Freestyle is namelijk 100% zonder!Echt waar joh? Een 100sh 30mm 2kg box? Dan kunnen al die andere dus ook zonder kooi zijn? Dan hoeven we ons dus geen zorgen te maken....?
Dat was dus een vraag. Inderdaad zit er volgens mij ook nog genoeg ruimte voor een leverancier om wat moois neer te zetten.Wat cynisch? Men gaat er vaak blind vanuit dat zo'n box gekooid is. Men koopt nu zelfs dit type boxen op omdat kooien verdwijnen en we dan zogenaamd geen dikke compounds meer hebben. Maar hier heb je dus gewoon een dikke bak zonder kooi. Wie weet zijn alle nieuwe 100sh 30mm 2kg bakken van Broekhoff/Magnum ook al wel zonder kooi joh!
Heb helaas 150 betaaldDeze gaat er zeker komen! Voor €105 een mooie koop denk ik zo!
Er is dus een versie met sterren? En eentje met tails?Echt een mooie bak met heldere kleuren. Helaas wel wat druppels op de lens:
Shit ik had hem gekocht met het filmpje van hunzelf te hebben gezien.Het is andersom: de witte palmen was de China-film, de witte tips was/is zoals deze in de straat en bij de december demo's stond. Ik heb de vraag eerder al bij Magnum neergelegd of er dan geen nieuwe video moet komen. Ze zijn daarmee bezig.
Wat slecht. Heb hem puur op basis van dat filmpje hem gehaald... Vond de tails echt sick.Het is andersom: de witte palmen was de China-film, de witte tips was/is zoals deze in de straat en bij de december demo's stond. Ik heb de vraag eerder al bij Magnum neergelegd of er dan geen nieuwe video moet komen. Ze zijn daarmee bezig.