1.2" Freestyle Madness 100

Mijn exemplaar was (nog) niet binnen, maar als vervanger een andere compound van Broekhoff gekregen die 'precies hetzelfde' zou zijn. Alleen andere batch of omlabeling: Space of Gold, maar niets over te vinden. Iemand die hier meer over weet of deze ook als vervanger heeft ontvangen? Kruitgewicht wijkt af, 1.940 gr. Freestyle Madness en deze 1.810 gr. dus zal wel iets heel anders zijn...

Mijn exemplaar was (nog) niet binnen, maar als vervanger een andere compound van Broekhoff gekregen die 'precies hetzelfde' zou zijn. Alleen andere batch of omlabeling: Space of Gold, maar niets over te vinden. Iemand die hier meer over weet of deze ook als vervanger heeft ontvangen? Kruitgewicht wijkt af, 1.940 gr. Freestyle Madness en deze 1.810 gr. dus zal wel iets heel anders zijn...
Deze heb ik ook voorbij zien komen, geen idee wat voor doos het is.
Samen met de Golden Ticket, ook niks over te vinden.

Benieuwd waar ze mee komen als alternatief.
En anders maar geld terug.
Had topic afkeur ff niet bijgehouden dus dit komt wel ff als een domper binnen :thumbsdown:
Bekijk bijlage 1806786

Kreeg de showdown kooiloos als alternatief aangeboden.
(Edit hoor net dat de freestyle madness ook kooiloos is. Helemaal klaar met het kooi gebeuren pfff)
Vond de 1.2 freestyle madness echt dik overkomen bijna prof waardig in de richting van Triplex ofzo.
De 1.2 freestyle madness met kooi en vervanger showdown zonder kooi tja.
Toch maar eieren voor me geld gekozen.
Netjes geld terug gehad.
Misschien pak ik hem volgend jaar mee de showdown aangezien die dan toch nog beschikbaar is.
👍
Almental ff balen maarja hoog of laag springen heeft geen zin.
Netjes afgehandeld.
Eind goed al goed 👍🔥

Laatst bewerkt:
Hier gelukkig wel meegekregen. Zal ook wel de 23 versie zijn dan. Straks ff checken.

Het was deze of The Showdown maar uiteindelijk voor de laatste gekozen. Maar volgend jaar moet deze er zeker komen. Alleen de laatste cake vind ik minder, hadden ze beter de laatste cake van The Showdown kunnen gebruiken, of gewoon iets met blinkers zoals in de 3 andere cakes.

Staat hier te wachten in de garage! Blij dat ik deze heb kunnen scoren, gezien het geweld is deze niet per sé wind afhankelijk :)

Poeh deze had denk ik wel de breedste spreiding van alle bakken die ik heb geschoten. Alles klopt, meteen op de lijst voor volgend jaar. ✅

Staat hier te wachten in de garage! Blij dat ik deze heb kunnen scoren, gezien het geweld is deze niet per sé wind afhankelijk :)
En het wachten werd beloond, wát een knallers. De buren vroegen of dit wel legaal was.. deze kopen we blindelings weer.

Back
Bovenaan