1.2" Freestyle Madness 100

In Maarssen nog te bestellen met een gratis cake erbij.

Dan moet dat restvoorraad van de winkelier zelf zijn, want bij Magnum was alles op na afgelopen Oud & Nieuw en ze komen echt te laat voor komend Oud & Nieuw. Tip: bij twijfel altijd even navragen aan de winkelier!

Dan moet dat restvoorraad van de winkelier zelf zijn, want bij Magnum was alles op na afgelopen Oud & Nieuw en ze komen echt te laat voor komend Oud & Nieuw. Tip: bij twijfel altijd even navragen aan de winkelier!

Denk het ook idd maar sinds paar dagen staat er een labeltje "op voorraad" bij dus ze zullen ze inderdaad nog wel hebben staan.

Nog een exemplaar kunnen bemachtigen, lekker dat die ook nog een jaar heeft liggen drogen.
Ik ben erg benieuwd op basis van de comments naar aanleiding van de afgelopen jaarwisseling. :wink:

Toch moeten er ook wel batches binnen gekomen zijn waar de witte palmen in zitten.
Credits film: Stijglading

Ik heb eerder ook een film gezien met witte palmen, ze zijn er dus wel... Al vind ik de witte sterren persoonlijk mooier.

Net gescoord voor €112,- :D Nu helaas uitverkocht.

Volgens mij had ik daar de 1 na laatste.
Erg mooi om hem toch nog ergens te vinden, bij de dealer waar ik hem oorspronkelijk gekocht had is die niet leverbaar. De verplichte vervanger was zo anders dat deze er nog wel bij kon :)

Afhankelijk voor hoeveel je hem besteld hebt of het gunstig is of niet..
Bij mij is hij eerst omgezet naar de Platinum Sensation en toen die werd afgekeurd naar de Insane Crown Bomber.

Jullie hoeven niet te klagen dat deze is afgekeurd. Viel berhoorlijk tegen, vrij kleine effecten en zachte burst

Back
Bovenaan