Zena trophy 2014 gaat door !!!

1: Brutal
2: Toxic
3: Orion a t/m b
4: Fantastic four
5: Crakling wave
6: Mithrill 1 t/m 8
7: Megagon
8: Ragnarok a/b/c/d
9: Walhalla a/b/c/d/e/f/
10: Asgaard: e/f/g/h
11: Domination
12: Zena triumph
13: 13 Mods 30MM
14" 13 Mods 30MMl
15: Tequila Blue
16: Orginals vip box
17: Raw whistler
18: Predetar
19: Rapid fire
20: Massive
21: Metalloids a/b/c/d
22: Golden wave
23: Orginals finest box
24: All at once
25: Beta b
26: Beta a
27: Canis
28: Hypnotised
29: Ancient knowledge
30: Exponential
31: Mjolnir

Het was echt een geweldige dag. Helaas heb ik de mascleta moeten missen, maar er was nog volop vuurwerk te zien.
Super dat dit evenement zo groots is opgezet, echt complimenten voor iedereen die hier aan meegeholpen heeft.

Ik heb bij de verkoop stand nog 2 setjes cakes aangeschaft die nieuw zijn voor de BE markt. Echter zijn deze ook geschoten tijdens de demo? Ik weet ook niet meer wat de namen betreft van deze cakes, staat ook niet op de bon. Heb deze impulsief gekocht omdat ik vond dat ik ze ook best wel wat geld mogen verdienen (ingang was gratis, en 2 euro voor een "pintje" is meer dan schappelijk).

zo....hier ook weer helemaal bekomen van de thropy...

Ik heb een top weekend gehad, gezellig met een deel van de crew een huisje gehuurd in de buurt en ons slap geouwehoerd....en dan de zena trophy...echt top dat Zena een festival van dit kaliber heeft weten neer te zetten :thumbsup: Men had er natuurlijk nooit op gerekend dat er dik 10.000 man op dit evenement af zou komen. Zo zie je maar weer dat vuurwerk toch nog in erg veel harten van de mensen zit!
Dat je ff moest wacht bij de eettentjes...nou ja jammer dan....kom eens op een groot festival als defqon oid...dan moet ik soms veel langer wachten hoor. En soms moet je gewoon wat te zeuren hebben he? :wink:

De daylight vond ik zelf iets minder, maar hoorde later dat er helaas redelijk wat is blijven staan. Ook bij de finale bijvoorbeeld. En persoonlijk had ik wel wat meer van de rookshells verwacht.

Over de uitslag van de trophy kan ik kort zijn: Prima winnaar het vuurwerkmuseum hoor! Vond zelf alle show echt goed en het lag erg dicht bij elkaar. De jury heeft het erg moeilijk gehad en toch gelet op de regels. Van mij uit dan ook niets dan lof. Dat wij uiteindelijk tweede werden had ik n iet echt verwacht. Dat Oostenrijk dus laatste is geworden kan ik zeker goed begrijpen gelet op de regels die we meegekregen hadden. Los van het feit dat hun show echt super strak in elkaar zat en een mooie opbouw had, werd de ene na de andere regel aan de laars gelapt :D

Ik zeg: volgend jaar mooi weer zo doen qua opzet!

de omroeper was trouwens wel een beetje apart? :p
wist niet een wat ie moest zeggen, begon ie een helft van een zin en wist ie niet wat ie erna moest zeggen :p

Vond hem supergoed, de snoeiharde afsluiter van dit geweldige Vuurwerkfestival:

De salutefinale.

Gefilmd vanuit het VIP-gedeelte, zo wat heb ik daar staan te genieten zeg, superplekkie ! :tongue2:
:cool:

Vergeet niet om je beeldmateriaal te delen en kans te maken op €250,- aan vuurwerk!!
Check www.zena-trophy.com/fotoactie voor meer info.

Hoe zit dit in elkaar. Mogen jullie al het materiaal gebruiken of alleen die van diegene die 250 wint? Dalijk verzend ik mijn hele lading aan goede video's, win ik niet, mogen jullie al mijn materiaal gebruiken, dat zou zuur zijn. Ja ik heb de regels gelezen, maar kon dit er niet uit halen.

Weet iemand hoeveel bezoekers er waren, ik schat zelf ongeveer 8000 ?
je zag de menigte met het uur groeien

Wow, wat een reacties, foto´s en films zijn er de afgelopen dagen geplaatst...
Voor een ieder die niet aanwezig kon zijn kan hier wel genieten, of balen:)

Vele shows heb ik vanwege omstandigheden af moeten zeggen of voorbij moeten laten gaan laatste tijd.
Ook de week voorafgaand aan deze show al 1400 km gereden, eigenlijk weer een no go...
Maar had het me zoontje wel beloofd en het weer leek ook goed te worden. Daarbij rij ik niet dat klere eind voor een showtje van 15 min.
Dus het werd een Go:)

En absoluut geen spijt van gehad!!!

We kwamen iets voor vieren aan. We dachten we kijken ´even´ op het veld hoe of wat en gaan dan de spullen pas sjouwen.
Dat werd dus niet ´even´:)
Meteen aangesproken door heleboel bekenden, was geen doorkomen aan, hahaha.
Geweldig om na zo lange tijd afwezig te zijn geweest meteen weer in de vuurwerkwereld terug te komen!

Ergste is nog dat me zoontje herkend werd van me films, en ik dus ook heel veel onbekende mensen heb gesproken. Ruben riep maar, pap kom nou, heb honger:)

Even terug naar de auto om de spullen te pakken en toen op naar het eten.
Geld wisselen voor bonnen is op zich goed ivm snelheid bij de kraampjes, maar daar waren ze niet zo snel. We waren iig op tijd, na ons werd de rij snel langer.

Met friet in de hand stonden we klaar voor de Mascleta. Snel eten en plek gezocht want het stroomde al vol. Thanks to me veels te grote statief kon ik mooi over de hoofden heen filmen:)
Me eerste mascleta dus sowieso heerlijk. Persoonlijk denk ik iets teveel fluit constant op gegeven moment. Maar toen dat stopte ging het pas echt los, geweldig!

Nu hadden we dorst gekregen, daar ging het een stuk sneller.
Mocht van Ruben 1 biertje, en terecht, maar die was zo weg, hahaha:)

Op naar de daylightshow. Gezien de wind andere kant van het veld gekozen.

Jammer dat daar weer een aantal volwassen kleuters zo nodig iemand moesten neertrappen en doortrappen terwijl hij lag tegenover een hoop kleine kinderen.
Absoluut kansloos, en dat er nog paar zgn stoere jongens met tatoos staan te lachen daarom, pleur op!
Moest een security man van het schietterrein afgehaald worden om in te grijpen....
Kan hier heel slecht tegen...
Mocht het volgend jaar weer zijn, moet er serieus meer security tussen publiek lopen, ook mbt die knaller die gegooid werd! Teveel kids hier voor dit soort kleuter gedrag!!!!

De daylight show was wel oke, maar miste wel wat. Leek niet goed te lopen. Bleek later dat er wat is blijven staan. Neemt niet weg dat het genieten was:)

Toen werd het lang wachten...

De teams hadden weer wat moois bedacht, persoonlijk ging ik voor Oostenrijk, me zoontje voor vwc:)
Hadden we daar een battle, hahaha

De product demo, tja, laat ik het erop houden dat ik een paar mooie dingen gezien heb en finale was top:)

De spektakelshow was natuurlijk helemaal gaaf!!!
Zei nog tegen me zoontje misschien lijkt het een beetje op Geel:) Maar dan van dichtbij:)

Lekker hoor!

Wat hebben we genoten van deze dag. Vermoeiend, koppijn van de harde muziek, maar had het zeker niet willen missen!

Denk zeker dat als Zena Trophy nog paar puntjes op de i zet, mbt berichten in dit topic, dat als het volgend jaar weer is echt mega vet wordt:)

Normaal plaats ik films in een topic als dit, maar er staan er al zoveel...
De meeste weten me youtube te vinden inmiddels, daar zal ik ze uploaden.

Bedankt aan iedereen voor deze geweldige dag!!!!

Ik heb een klein filmpje gemaakt van de foto's die ik gemaakt heb. Kan zijn dat de muziek wat aan de zachte kant is. Dus ff lekker harder zetten. Ik kreeg er lekker kippenvel van.

Jaa, echt wel super vet!! Zag hem al continu vliegen (of t was een ander? :p )

(Trouwens, weet niet op welke stande je camera stond, ik neem aan een GoPro, maar de beelden hebben totaal geen kleur, een heel plat profiel. Ik weet niet of je de beschikking hebt tot een editor, maar wellicht dat je wat kleurcorrectie toe kan voegen)

Back
Bovenaan