Wow, wat een reacties, foto´s en films zijn er de afgelopen dagen geplaatst...
Voor een ieder die niet aanwezig kon zijn kan hier wel genieten, of balen
Vele shows heb ik vanwege omstandigheden af moeten zeggen of voorbij moeten laten gaan laatste tijd.
Ook de week voorafgaand aan deze show al 1400 km gereden, eigenlijk weer een no go...
Maar had het me zoontje wel beloofd en het weer leek ook goed te worden. Daarbij rij ik niet dat klere eind voor een showtje van 15 min.
Dus het werd een Go
En absoluut geen spijt van gehad!!!
We kwamen iets voor vieren aan. We dachten we kijken ´even´ op het veld hoe of wat en gaan dan de spullen pas sjouwen.
Dat werd dus niet ´even´

Meteen aangesproken door heleboel bekenden, was geen doorkomen aan, hahaha.
Geweldig om na zo lange tijd afwezig te zijn geweest meteen weer in de vuurwerkwereld terug te komen!
Ergste is nog dat me zoontje herkend werd van me films, en ik dus ook heel veel onbekende mensen heb gesproken. Ruben riep maar, pap kom nou, heb honger
Even terug naar de auto om de spullen te pakken en toen op naar het eten.
Geld wisselen voor bonnen is op zich goed ivm snelheid bij de kraampjes, maar daar waren ze niet zo snel. We waren iig op tijd, na ons werd de rij snel langer.
Met friet in de hand stonden we klaar voor de Mascleta. Snel eten en plek gezocht want het stroomde al vol. Thanks to me veels te grote statief kon ik mooi over de hoofden heen filmen

Me eerste mascleta dus sowieso heerlijk. Persoonlijk denk ik iets teveel fluit constant op gegeven moment. Maar toen dat stopte ging het pas echt los, geweldig!
Nu hadden we dorst gekregen, daar ging het een stuk sneller.
Mocht van Ruben 1 biertje, en terecht, maar die was zo weg, hahaha
Op naar de daylightshow. Gezien de wind andere kant van het veld gekozen.
Jammer dat daar weer een aantal volwassen kleuters zo nodig iemand moesten neertrappen en doortrappen terwijl hij lag tegenover een hoop kleine kinderen.
Absoluut kansloos, en dat er nog paar zgn stoere jongens met tatoos staan te lachen daarom, pleur op!
Moest een security man van het schietterrein afgehaald worden om in te grijpen....
Kan hier heel slecht tegen...
Mocht het volgend jaar weer zijn, moet er serieus meer security tussen publiek lopen, ook mbt die knaller die gegooid werd! Teveel kids hier voor dit soort kleuter gedrag!!!!
De daylight show was wel oke, maar miste wel wat. Leek niet goed te lopen. Bleek later dat er wat is blijven staan. Neemt niet weg dat het genieten was
Toen werd het lang wachten...
De teams hadden weer wat moois bedacht, persoonlijk ging ik voor Oostenrijk, me zoontje voor vwc

Hadden we daar een battle, hahaha
De product demo, tja, laat ik het erop houden dat ik een paar mooie dingen gezien heb en finale was top
De spektakelshow was natuurlijk helemaal gaaf!!!
Zei nog tegen me zoontje misschien lijkt het een beetje op Geel

Maar dan van dichtbij
Lekker hoor!
Wat hebben we genoten van deze dag. Vermoeiend, koppijn van de harde muziek, maar had het zeker niet willen missen!
Denk zeker dat als Zena Trophy nog paar puntjes op de i zet, mbt berichten in dit topic, dat als het volgend jaar weer is echt mega vet wordt
Normaal plaats ik films in een topic als dit, maar er staan er al zoveel...
De meeste weten me youtube te vinden inmiddels, daar zal ik ze uploaden.
Bedankt aan iedereen voor deze geweldige dag!!!!