Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
weet er toevallig iemand welke deze batterij is op 12 sec. en hoeveel er tegelijk worden afgeschoten.
is dit de CANIS of BETA B en BETA A ??
lijkt me een mooie cake om er een goudbeeld mee te creeren.
Iemand wat meer info over die cake? kan het zo niet vinden namelijk.
De mascleta was echt een prachtig stukje pyrotechniekChapeau voor de groep (Tony en co.?) die dit heeft ontworpen!
Heerlijk ritmisch begin en een prachtige opbouw. Ik heb er zeer van genoten. Alle knallers waren keurig opgehangen, waardoor er eigenlijk niets in het zachte gras viel. Het gebruik van prachtig Spaans spul was ook zeer gepast. De daylightshow die er op volgde vond ik niet helemaal in verhouding. Het was een verkapte mascleta met sporadische daylight elementen. Ik had er ietsje meer van gehoopt. Mischien hadden deze twee elementen omgedraaid hadden moeten worden, dat de brutere mascleata de softere daylightshow opvolgde.
Ik ben wel benieuwd naar welke salute's er werden gebruikt in de Mascleta. Waren dit OF import salute's of ook uit Spanje? Wat een klappen kwamen daar van af!
Hey Toon konden jullie niet meer fakkelen toen je zag dat het bleef staan.Dat is ook een stuk mooier dan op een knopje drukken.
Ja fakkelen is mooi en spannend maar ik heb 2 kinderen, een heerlijke vrouw en wat familie thuis zitten die ik lief heb. Ik ben er niet bang van maar ik heb wel zo mijn verantwoordelijkheden. Dus je zal mij niet zo heel snel stoer zien doen tussen 400 salutes en wat 5 en 6" shells die staan te blazen.
En daarbij vind ik dat fakkelen de shows niet mooier of beter maken. Het is puur het gevoel van de fakkelaar wat het mooier maakt.
Was ook meer gericht op het gene wat bleef staan niet op de hele show.
volgens mij heeft iedereen er van genoten
Nou ik begrijp maar al te goed dat er niet gefakkeld is.
Er stonden zo ontzettend veel buizen dat je er echt niet tussen gaat staan.
Dat is die paar rekjes met shells totaal niet waard, die zien we volgend jaar wel extra.