Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

haha, leuk om dat allemaal te horen, maar we hebben natuurlijk ook nog andere leden die lesli redelijk/goed kennen, denk hierbij aan bijvoorbeeld *Vuurwerkfreak,of crewleden(die hierboven zegen dat ze blij zijn dat ik het lesligekte heb overgenomen,),maar morris, niet vergeten dat je nog steeds bij een leslidealer werkt:p

nu maar weer ON topic gaan?

Tom:bye:

Ik ben totaal geen lesli fan zoals de meeste weten!
Maar daarom heb ik deste meer respect voor onze Tom!
Ten alle tijden blijft hij in Lesli geloven!
Mijn complimenten Tom...
en ja dat meen ik serieus!

tja.. wat moet ik hier nu op terug zeggen?

ehh. ten eerste: dankje!En ja, dat meen ik serieus!
ten tweede: ik schaam me nu, omdat ik je naam héláás vergeten ben:shy:
ten derde: nogmaals, Dankje!

en even aan marco, en de heertjes van lesli in lichtenvoorde:
Is het een idee om bijvoorbeeld een soort van Quiz te houden, en dan bedoel ik het als volgt:
ik neem aan dat ze bij lesli een beamer of een of ander groot projectie scherm hebben,
nu was het mijn idee om een "lesli vuurwerk Quiz" te maken!
het gaat als volgt:
de mensen van lesli, Marco, ik, of Frans Bouwer, maakt mij niet uit wie het doet,
laat op een projectie scherm(of wat dan ook) een aantal producten van lesli zien,
de mensen die op die dag aan wezig zijn, kunnen dan bijvoorbeelt kiezen uit 4 keuzes, en een daarvan hebben ze net gezien!
als het ware een meerkeuze Quiz, met de producten van lesli!

als veel mensen het leuk vinden, lijkt het me(met instemming van de lui van lesli) leuk om dit ook als "tussendoortje" te doen!
zo komt iedereen toch net iets meer te weten over de producten van lesli, en de belangrijkste reden is natuurlijk dat we daarmee plezier gaan beleven!

dus laat je mening achter, en ik hoop alvast op een leuke dat bij lesli, met, of zonder dit!

Trotse LESLIFAN!

:bye:

Tom Tom Tom, wacht maar af wat Lesli vuurwerk voor jullie in petto heeft tijdens de opendag:rolleyes:.

Ik weet dat Lesli vuurwerk druk bezig is met de voorbereidingen voor de opendag en een Quizz staat al genoteerd bij ze als een serieuse optie.

Wel leuk om te zien dat je heel enthousiast bent Tom, dit is ook waar wij (VWC crewleden)het ook voor doen.

Ik heb mij jammergenoeg vanwege mijn vervolgopleiding moeten afmelden voor de Lesli opendag.
Ik wens iedereen die er naar toe gaat een hele leuke dag toe.
Tevens zal ik de komende maanden waarschijnlijk niet vaak meer te vinden zijn op vuurwerkcrew.
Laters!

Dat is spijtig om te horen vuurwerkfreak. Er komt vast nog wel een keer een open dag waar je wel bij kunt zijn! En je vervolgopleiding is natuurlijk belangrijker dan je hobby :)

Ik heb mij jammergenoeg vanwege mijn vervolgopleiding moeten afmelden voor de Lesli opendag.
Ik wens iedereen die er naar toe gaat een hele leuke dag toe.
Tevens zal ik de komende maanden waarschijnlijk niet vaak meer te vinden zijn op vuurwerkcrew.
Laters!

jammer rob,
nouja, volgende keer beter:)

Helaas moet ik mezelf (en Ramon) ook hier weer voor afmelden. Wij hebben allebij verplichtingen bij de jaarmarkt in Steenbergen waar we niet onderuit kunnen komen. Ik hoop dat dit verder voor de organisatie geen problemen veroorzaakt. :(

Voor de mensen die wel kunnen, veel plezier!

Helaas moet ik mezelf (en Ramon) ook hier weer voor afmelden. Wij hebben allebij verplichtingen bij de jaarmarkt in Steenbergen waar we niet onderuit kunnen komen. Ik hoop dat dit verder voor de organisatie geen problemen veroorzaakt. :(

Voor de mensen die wel kunnen, veel plezier!

Is geen probleem, alleen wel jammer.
Bedankt vor het doorgeven.

Back
Bovenaan