Xtremepyro's Oud en Nieuw 2012/2013 Movie topic

Snap eerlijk gezegt niet waarom je dat risisco nam, in nederland zijn de knallen nou eenmaal baggerslecht (met name soorten rotjes). dan kan je ook wel weten dat de chooet rol hier in nederland niks voorstelt en alleen maar geld klopperij is.

grtz joost

blijft een heerlijk bakje voor overdag!
Geen standaart fluit cake.. ook geen duure Falcon/sky screamers.
Maar een goede voor iedereen betaalbare fluit cake!
Mooi filmpje weer kerel!

Vreemd, als ik eerst de link er neer zette dan kwam het filmpje er gewoon netjes onder. Nu staat alleen de link er....
Wie kan me vertellen hoe ik dit kan veranderen zodat alles hetzelfde blijft?? :)

Mooie filmpjes die je plaatst hoor! En ook leuk spul! Vindt het wel een aparte stookplek!:p

Dankje! Ja is een nieuwe stookplek. Erg rustig langs een fietspad. Geen huizen eromheen dus niemand heeft er last van.
Verder staan er een hoop hoge bomen met een groot stuk grond. Klinken de knallen zo lekker :).

Weer een daylight filmpje. De Rocking Rodeo van Breeschoten. Vorig jaar in de avond geschoten en ik vond hem waardig genoeg om hem nog een keer te kopen en overdags te stoken.

PA210543.jpg

wat een leuk potje voor overdag!
leuk filmpje hoor, ik ga dit potje onthouden voor aankomend jaar.

wat een leuk potje voor overdag!
leuk filmpje hoor, ik ga dit potje onthouden voor aankomend jaar.

Je ziet ze niet heel veel meer maar ik had hem bij pyrovoordeel met een leuke korting. Als ze hem niet meer hebben kan je ook voor de Angry Bull gaan van Breeschoten. Is dacht ik een whistling cake met peony effecten ipv crackling wat deze heeft.
Ik merkte vorig jaar alleen op dat ze de verkeerde productie filmpjes bij de namen van deze cake's hadden gezet. Dus ze halen ze nog wel eens door elkaar.

Toch heb ik het 5 dagen vol kunnen houden om niks te kunnen uploaden. Het blijft lastig want ik heb zoveel mooi beeld materiaal wat ik online wil hebben en met jullie wil delen.

Maargoed, in de nieuwe upload van vandaag zien jullie de Thousand Farts van Original met verschillende andere matjes erop. Erg leuke dingen voor overdag en daarom heb ik ze ook eigenlijk elk jaar.

P9101259.jpg

Top filmpjes!!!:thumbup: Een vraagje hoeduur was deze pot???[/QUOTE]

Dankjewel man! Hij kosten 23,21 euro met korting bij pyrovoordeel.nl

Back
Bovenaan