Xtremepyro's Oud en Nieuw 2012/2013 Movie topic

Vandaag heb ik weer 2 nieuwe online staan. 2 knalcake's. De eerste is de spinning salute van original en de ander is de shock wave van Schuurmans.

De shock wave, wat een blok!! Haha!! Volgend jaar zeker een karton van deze dingen!

Kijk en geniet!

Mooie video's Een vraagje hoeduur was de Shock Wave?

Hij staat voor 39,95 te koop maar je kan hem vaak wel iets goedkoper krijgen met korting. Zeker als je er meer van koopt. Als je er 1 koopt is die wel aan de dure kant maargoed, het is maar wat je er voorover hebt.

Dit blok heeft ook andere namen: Salute cake 1, In Shock en Shock wave.... Lekker vaag...

In dit topic kan je er alles over vinden: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28454-In-Shock-(Salute-cake-1)-*Nieuw-2012*

Sorry mannen! Ik heb jullie een beetje in de steek gelaten. Me hobby moest ik even op een laag pitje zetten omdat andere dingen voor gingen. Als spijt heb ik een hele reeks nieuwe filmpjes online gezet.

Kijk en geniet! :)

De eerste is de patriot launcher maar deze is niet zoals die eigenlijk moet zijn. Ga niet verklappen hoe...

De volgende is de Hypnotised van Herlat. Blijft toch een heerlijk ding. Hij staat niet heel duidelijk op film want dit komt omdat dit een overblijfsel van de show was en de kruid dampen nog maar net weg trokken :).

Een kort filmpje van de Delicious Thunder finale editie van Rubro. Waarom zo kort?? Omdat het een ram blokje is!! :p

Een blokje wat al jaren op de markt is en hij blijft nogsteeds goed. De Concerto rosso. Dit keer twee tegelijk geschoten.

Vorig jaar ook al een klein projectje met deze juweeltjes gedaan en ik moest hem gewoon een keer over doen. Dit keer alleen overdags geschoten. 36 x de Whistling thunder Queen van Katan vuurwerk.

Nu een filmpje waar ik nogsteeds kippenvel van krijg. Wat een knallers!! 3 inch Cyl salute's van een nogsteeds onbekend merk. Ze komen alleen wel uit Italië. Meer weet ik niet. Verdere discusies over dit product moeten we maar niet doen want daar zullen de Mods niet zo blij mee zijn.

Veel plezier en tot over een tijdje!!

Wat een dikke Filmpjes weer kerel!
Gewoon om te smullen!
Ik hou van Daylight filmpjes..
Dus vind dit een erg gave update!:thumbsup:

Het is alweer een tijdje geleden. Daarom even 2 kleine update's van 2 kleine projectjes. Beide projecten zijn 3 dezelfde cake's in W-shape geschoten.

Kijk en geniet!

Als eerste de Stingray van Rubro. Erg leuke cake voor een mooie prijs. Ik heb deze gekocht omdat ik de eerste filmpjes van de producten van rubro had gezien en deze werd daarin per 3 geschoten. Ik dacht, wat een knallen!! Jammer genoeg klonken mijn cake's niet zoals ik ze op de filmpjes van Rubro had gezien... Beetje jammer....

PA211452.jpg

De volgende 3 cake's zijn de Deep impact cake's van Herlat. Klein potje wat ik gekocht had voordat de product filmpjes uit kwamen. Ik hoopte op een klein salute cakeje. Dit bleek het niet te zijn. Al met al is het toch een mooi potje voor een leuke prijs.

PA211450.jpg

Beste vuurwerk vrienden! Het is weer even geleden en ik had nog een aantal filmpjes op me Youtube kanaal staan maar die heb ik hier nog niet gepost. Even vergeten... Sorry daarvoor!
De uploads zijn allemaal cake's van het top merk Rubro

We starten met de eerste cake met de naam Voltage! Een 45 shots cake met goude en ti salute effecten. Erg leuke cake om in de vooravond af te steken.

Verder een filmpje van de 16 shots Super Blinking Willows. Een cake met een iets groter Cal. Kort maar vrij dikke effecten.

Het 1 na laatste filmpje is de 16 shots Killer instinct. Zelfde soort cake als de BW alleen een ander effect. Eigenlijk zou je deze cake's in W-shape moeten schieten maar daar vond ik ze weer iets te duur voor.

De laaste upload is die van de Delicious Thunder + Finale Edition. De low budget salute cake van Rubro. De finale cake blijft toch de leukste van de 2. Volgend jaar zeker meer van deze cake's!

Veel plezier ermee! :)

Oke oke... Omdat ik jullie een beetje in de steek heb gelaten even een speciale update!

Een tijdje terug was er een belangrijke wedstrijd bij de lokale voetbal vereniging. Hierbij was het vooraf even een groot feest. Hier werden een aantal dikke salute cake's af gestoken en werden de spelers door 'fans' met fakkels en rook potten toegejuicht.
De scheidsrechter moest de wedstrijd iets later starten ivm met de rook ontwikkelingen :p

Verder is de Artillery Cannonade aan 2 kanten tegelijk ontstoken omdat die anders te lang zou duren.

Dit waren de cake's:
1x Artillery Cannonade 70 shots 901-15G-T-70S
2x All Mine 100 shots FD2038
1x Een 25 shots 30mm Sier/Salute cake waar ik de naam niet van kan typen en het merk niet van weet....

Zou iemand mij het merk en herkomst kunnen vertellen? Zie label in het filmpje of de foto hieronder.

P3110119.jpg

P3110120.jpg

Nu we toch weer bezig waren heb ik er nog een paar geupload.

Eerst de Vette Marja van Marijn vuurwerk. Dit is nog de 2010 versie want ik hoorde dat de nieuwe variant een stuk minder is. Blijft een top product dit! Hoewel de fontijn wat groter had gemogen. Maargoed ik heb hem eigenlijk gekocht voor de dikke Mine die erin zit.

Weer een cake van Rubro. De 20 shots Spider King. De blauwe effecten zijn echt super. Mooie kleuren en een vrij harde burst.

Bij deze cake ben ik weer een beetje stout geweest (a). Ik vind het een leuk potje voor een leuke prijs maar ik dacht, de beuk erin met dat ding. Daarom zie je hier een Gemod. Happiness 12 shots van Thor.

De laaste is de welbekende Secret Salute van Rubro. Dit hoorde alleen de speciale limited uitgave te zijn, een soort finale editie (Met groene sticker) maar dit was niet zo. Baalde hier wel een beetje van want daarvoor had ik hem niet gekocht. Ik denk, een mooie aflsuiter voor het 12 uur vuurwerk. Hoop dat ik hem dit jaar nog bij Huisman (dacht ik) vuurwerk kan krijgen.

Veel plezier ermee. Ik ga kijken of ik er nog een paar zo snel mogelijk op kan zetten!

Laatst bewerkt:
De laaste is de welbekende Secret Salute van Rubro. Dit hoorde alleen de speciale limited uitgave te zijn, een soort finale editie (Met groene sticker) maar dit was niet zo. Baalde hier wel een beetje van want daarvoor had ik hem niet gekocht. Ik denk, een mooie aflsuiter voor het 12 uur vuurwerk. Hoop dat ik hem dit jaar nog bij Huisman (dacht ik) vuurwerk kan krijgen.

Veel plezier ermee. Ik ga kijken of ik er nog een paar zo snel mogelijk op kan zetten!

Deze aangepaste versie van de secret salute heb ik zoals velen wel zullen weten laten maken voor mijn winkel die helaas niet door is gegaan.
Het klopt dat oa Huisman deze cake toen heeft overgenomen.
Laten we hopen dat de cake in het normale assortiment van Rubro wordt opgenomen.

Heb dit topic even doorgenomen. Heerlijk hoor al die films. Zo begint het weer aardig te kriebelen. Thanks!

En om jullie nog meer kruitkriebels/jeuk te geven ben ik weer even verder gegaan met uploaden. Heb er zelf ook erg veel zin in en ik vind het geweldig leuk om me filmpjes met andere kruitsnuivers te delen. :p

Om te beginnen een dikke 6 inch shell van een merk die je niet vaak tegen komt. Super Power uit Polen. Zag dat er ook nog een topic over dit merk was dus ik moet die even opzoeken en dit filmpje eronder zetten maar voor nu, gewoon even in me eigen film topic.
Effect: Golden Willow w Red Glittering Pistil (Wat vrij snel weg waaide door de super harde wind...)

P3130992.jpg

Nu een upload van de 'Flowers' cake's van Original. Deze 3 cake's zijn doorgelust met Q-match. Had er eigenlijk iets verder vanaf moeten staan maar door het weer en alle chaos vergeet je wel eens iets. ;)

PA211448.jpg

Weer een cake van het top merk Rubro. De Ready to Rumbleeeeeee!! Maar dan 2 tegelijk. Waarom?? Omdat het kan :p. Neehoor maar mij leek het gewoon even iets mooier als je deze tegelijk zou stoken. Zie het resultaat!

PA191304.jpg

Veel plezier en ik ga weer verder met me video bewerking! Zijn er nog maar een paar plus over een tijd de kindershow, ochtendshow en de super dikke 02.00 uur show.....

Thnx voor het delen,, alweer! lekkere films heb je geschoten tijdens de regenachtige nacht!

Wat een leuke reacties weer! :D Tijdje terug weer een nieuwe geupload en vandaag ook weer een nieuwe.

De eerste is een cake van de Crown collection de 2 Pack Extreme. Wat een topper was dit! Alleen 1 nadeel, NIET veilig. Je kon deze cake's alleen maar aansteken aan de pink fuse. De normale consument zal het niet snappen dat je dit eigenlijk moet verlengen..... Hoop dat ze hier iets aan gaan doen.

Ik heb deze 2 cake's verbonden door het pink fuse met de andere pink fuse te verbinden. En natuurlijk een stukje visco eraan gezet :p

PA191334.jpg

De volgende cake is een beste Bak! De 216 Shots Assorted Cake. Een cake van 37 kg met verschillende calibers. 20 tot er met 75 mm. Jammergenoeg is deze cake aan de verkeerde kant aangestoken waardoor die bij de finale begint. Het merk weet ik jammergenoeg niet. Iemand hier???

Sorry voor het slechte filmwerk, heb dit zelf niet gefilmt! Vandaar de zoom en het schoonmaken van de lens.

PA221467.jpg

Back
Bovenaan