Xtremepyro's Oud en Nieuw 2012/2013 Movie topic

Vandaag 2 korte filmpjes van kleine budget matjes. Ik zat te twijfelen om ze te uploaden maar ik wil jullie eigenlijk geen filmpjes ontnemen.

The chain 60 van Chooët

P9101264.jpg

En de Triangle String van Chooët

P9101267.jpg

Wat vind je van die triangle string?

Voor 1 euro is die echt niet duur. De knallen vallen alleen wel een beetje tegen. Kon me de black bermuda van jaren terug herinneren en ik had een beetje dezelfde knal verwacht. Maar deze driehoekjes knallen een stuk minder hard.

Leuke films hoor , vooral die met de matjes enzo. Die thousand farts zijn echt geweldig. Soms wil je ze gewoon opeten door dat mooie label....:bonk:

Leuke films hoor , vooral die met de matjes enzo. Die thousand farts zijn echt geweldig. Soms wil je ze gewoon opeten door dat mooie label....:bonk:

fap-fap-fap-268286

Bijlagen

• fap-fap-fap_268286.jpg
    fap-fap-fap_268286.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 0
Heb voor het eerst je topic door gelezen, en ik ben helemaal te vrede :)
super filmpjes zowel beeld als geluid, heb je ook gelijk op youtube geabboneerd!
(ook leuke filmpjes op dat kanaal) Dus ik zou zeggen, ga zo door de komende jaren ;) !!

Bedankt voor je reactie! Ik ga nog zeker door met uploaden. Er komen nog veel filmpjes aan. Nu zijn het alleen nog de beelden van de ochtend en over een maand of wat gaan we naar de avond beelden.

Het aankomende paasweekend ga ik naar frankrijk en me videocam gaat ook mee. Kijken of ik daar nog wat mooie beelden kan maken. We hebben daar een uitgestrekt bos liggen waar niemand woont of komt :D!!!

Een nieuwe upload en dit keer van een fluit cake. Vraatzucht van Marijn. WOEHOE wat een tof ding is dit zeg!
Ik had hem dit jaar voor het eerst en ik was erg blij met me aankoop.

Owja de volgende uploads zou ik in de gaten houden... worden 2 aardig leuke :).

PA201386.jpg

Vandaag een upload van een poduct wat je niet heel veel tegenkomt op dit forum.
De Spanisch Cracker 14 shots AB26 van Original.

Ik denk dat dit komt omdat het een erg sloom product is en aan de vrij dure kant.
Ik vond ook dat deze niet snel ging daarom heb ik er maar 20 tegelijk gedaan :D.

Veel kijk plezier en sorry van de wind!

P9101249.jpg

Rare vraag ,maar hoeveel geef je aan vuurwerk uit?

Niet echt een rare vraag hoor ;). Maar ik geef ERG veel geld uit. Hoeveel kan ik echt niet zeggen. Hoe groot me budget is maakt me niet echt uit en ik let er niet echt op. Het is meer wat ik dan op dat moment kwijt kan en wil. Het ene jaar 200 euro en het andere jaar meer dan 1000 euro....

Ik vind het leukste om met een klein budget toch de beste en leuke producten te krijgen en er projectjes mee te maken.

Verder film ik niet alleen producten die van mij zijn dus veel vrienden van me hebben ook een leuk budget. De show in ons dorp word betaald door alle jeugd die allemaal geld inleggen.

Je hebt leuke filmpje met prachtig beeld en geluid.
Maar ik vraag me nog steeds af welke track je gebruikt voor je intro liedje.
Ik neem aan dat die van vorrig jaar de zelfde is als die van dit jaar? (Maar dan een ander stukje in de song)

Iig ga zo door met je lekkere filmpjes!

Je hebt leuke filmpje met prachtig beeld en geluid.
Maar ik vraag me nog steeds af welke track je gebruikt voor je intro liedje.
Ik neem aan dat die van vorrig jaar de zelfde is als die van dit jaar? (Maar dan een ander stukje in de song)

Iig ga zo door met je lekkere filmpjes!

Dankjewel! Nee het is niet van hetzelfde nummer als van vorig jaar. Het is een heel klein stukje van een nummer uit een film: Sucker Punch.

Vandaag 10 x de 5.000 klapper van Original. Blijven leuke dingen! Vond ze iets tegen vallen want de eindknal ging erg laat af en soms zelfs helemaal niet.
Veel plezier!

PA221482.jpg

mooi he is het echt zo sloom ik wil de lange versie B509 - Mescleta
120 mtr lang, wil hem toch halen kost idd wel wat, ik moet hem is n x gehad hebben

bedankt voor de filmpjes, ik zag ze al voor ik hier kwam op vuurwerkcrew ur a legend :)
Vandaag een upload van een poduct wat je niet heel veel tegenkomt op dit forum.
De Spanisch Cracker 14 shots AB26 van Original.

Ik denk dat dit komt omdat het een erg sloom product is en aan de vrij dure kant.
Ik vond ook dat deze niet snel ging daarom heb ik er maar 20 tegelijk gedaan :D.

Veel kijk plezier en sorry van de wind!

Bekijk bijlage 12767

Ik heb me niet aan me word gehouden want ik zou om elke 5 dagen een filmpje uploaden. Ik loop al een aantal dagen achter.
Voor straf moest ik er daarom maar 3 tegelijk uploaden. Kijk en geniet!

2 x de 16 shots Salute van Dynasty. Blijven toch lekker! Ik heb zelfs het idee dat de knallen soms zelfs wat harder zijn dan die van de SS. Het ti boeketje is in iedergeval wel groter dan die van de SS.

Het 2e filmpje zijn de Thunder Smoke's van Royal. Je ziet hierin alle 3 de kleuren. Wat een top product was dit toch! Volgend jaar komen ze zeker weer in de collectie.

Filmpje 3, de Golden Dragon van Original. Had ik achteraf toch beter in de avond af kunnen steken want dan zie je de Tail toch net even iets beter.

Laatst bewerkt:
Owja gelijk even een vraagje. Schokt het filmpje met de 2 x Salute bij jullie ook zo erg??

Anders moet ik hem even opnieuw maken.

Back
Bovenaan