Wat steek jij als eerste af om 18.00 's-avonds ?

Ik zeg post is een foto van die bak waar je even mee gaat openen! kan me namelijk niet voorstellen dat deze nog rond slingerd op de markt.. zowel dan doe je goede zaken.

ze slinger nog steeds op markt heb er al paar gezien dus dit jaar

Gezien het zeer spijtig is de regel pas te stoken vanaf 18.00 uur, zullen we dit luidruchtig om die tijd gaan beginnen, met een zink pijlenrekje gevolgd door wat heavy salutes!

Een mooi pijlenrekje met eventueel nog een leuke knalcake en/of babypijlenrek erbij.
Eigen projectjes zijn toch altijd het leukst!

het is toch gewoon weer vanaf 10 uur stoken hoorde ik??

Not yet, de eindbeslissing moet worden genomen door de eerste kamer en als die dat niet voor 1 december 2014 hebben gedaan dan blijft het in ieder geval dit jaar nog bij het oude : dus vanaf 10.00.

Not yet, de eindbeslissing moet worden genomen door de eerste kamer en als die dat niet voor 1 december 2014 hebben gedaan dan blijft het in ieder geval dit jaar nog bij het oude : dus vanaf 10.00.

Ik lees verschillende berichten wat betreft de nieuwe wet, maar deze is het positiefst! hopen dat de wet er niet door komt natuurlijk, komt deze er wel door dan het liefst na 1decemeber zodat we toch nog 1 keer kunnen genieten van het 10uur moment.

on-topic: dit jaar wordt het waarschijnlijk weer een single-shot projectje. dit is een beetje traditie geworden sinds 2 jaar haha.

Volgens mij moet dit besluit zelfs 6 weken voor ingang wet worden genomen (half november dus)? :)

Ik snap sowieso niet zo goed waarom dat zo lang moet duren voordat het definitief is! Ik ga gewoon uit van 18.00 en begin dan met een showtje! Mocht het toch 10.00 zijn, dan haal ik nog wat knalcakes extra voor overdag :)

Ik heb een hekel aan regels, en zal net als andere jaren gewoon afsteken op de dag zelf en de twee dagen er voor. Een paar cakes in de avond de dag er voor moet kunnen vind ik. Snap ook niet waarom iedereen zo bang is om gepakt te worden, hier valt dat reuze mee..

Ik ga geen uren achter elkaar afsteken, maar even een cake hier en daar en een nitraatje moet kunnen. Het enige wat me zou kunnen tegenhouden zijn dieren die er bang van worden, voor de rest moeten de mensen niet zo zeuren.

Ik twijfel nog een beetje tussen een 10:00 project en 18:00 project, ik denk beide en dan om 18:00 de grootste.

ik denk dat de eerste kamer pas toestemming geeft als het feest is geweest.
aangezien we willen knallen en onverwachts ons na heel veel lange jaren moeten aanpassen.
zal ik denk ik verlopig kunnen stoken tot laat in de nacht daarom zeg ik alvast feliz navidad:p!

Mijn traditie is altijd geweest om om 10 uur als eerst te beginnen met een slof rotjes zo snel mogelijk op te stoken om de straat bruin te krijgen. Zal dit jaar waarschijnlijk anders zijn met die 18:00 regel. Dan maar een siercake als eerst.

Die hele 18:00 regel ken me rug op! Mijn dag mijn hobby hier wacht ik op.
10u beginnen en net zoals alle jaren, de hele dag plezier maken.

de regel kan me niks schelen
maar om 18.00 laat ik wel een soort van 00.00 effect gebeuren
en hoop dat de rest het ook doet
veel harde klappers
in mijn geval zo wie zo een 100.000 klapper van 14 kilo haha
en daar achter aan dikke cakes

Back
Bovenaan