rene_vuurwerk
VWC lid
Wij schieten elk jaar carbid en geen vergunning nodig.Woon buitenaf buiten de bebouwde kom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Natuurlijk hartstikke goed uitkijken voor mensen en dieren.Waarom een Cobra 6? Pak toch een melkbus met carbid, dat is tenminste legaal met de juiste papieren(vergunning is zo aangevraagd)
Een vuurwerkverbod kun je ook uitlokken met die Cobra rommel.
Begin om 10:00 met een Cobra 6, daarna tot 18:00 af en toe een harde knaller afsteken. Niet constant, dus 2x per uur ofzo een supervlinder of Cobra.
En om 18:00 begin ik met een siercake waarschijnlijk.
Het wordt toch steeds meer ingeperkt, dan maar het beste eruit halen.Waarom als het al verboden is lekker op de verboden tijden zo'n zware knallers afsteken. Is alleen maar voer voor de tegenpartij...
Het wordt toch steeds meer ingeperkt, dan maar het beste eruit halen.
En ik kijk wel erg goed uit voor m'n omgeving.
Het is toch maar 1x per jaar.Uitkijken kan, rekening houden met je omgeving is iets anders. Er zijn ook mensen die zo'n harde knallers niet waarderen. Ze zijn niet legaal, en in mijn opzicht maakt dit het imago van vuurwerk niet echt beter. Een nitraat in een woonwijk is oké, een gemiddelde knalcake gaat evenhard. Maar een Cobra 6 is wel even een stuk harder...
Het is toch maar 1x per jaar.
En wij hebben een hele ruime plek hier dichtbij om hard knalvuurwerk af te steken waar weinig mensen zijn.
Lekker om 1000 wat melkbussen met carbid afschieten. BAM daar kan geen knaller tegen op.![]()