Wat steek jij als eerste af om 18.00 's-avonds ?

Begin om 10:00 met een Cobra 6, daarna tot 18:00 af en toe een harde knaller afsteken. Niet constant, dus 2x per uur ofzo een supervlinder of Cobra.

En om 18:00 begin ik met een siercake waarschijnlijk.

Waarom als het al verboden is lekker op de verboden tijden zo'n zware knallers afsteken. Is alleen maar voer voor de tegenpartij...

Wij beginnen om 18:00 uur met een show, gemixt van knal-, fluit- en siercakes. Hoe de show eruit gaat zien weten we nog niet helemaal zeker, maar de avond wordt super geopend. En wordt een genot voor iedereen, afgestoken op een veld naast een woonwijk en meer dan genoeg plaatst om op te bouwen en af te steken! Showtje van 5 minuten met hoogstwaarschijnlijk Showtime producten en nog veel meer! Wordt vervolgd! :D

Het wordt toch steeds meer ingeperkt, dan maar het beste eruit halen.

En ik kijk wel erg goed uit voor m'n omgeving.

Uitkijken kan, rekening houden met je omgeving is iets anders. Er zijn ook mensen die zo'n harde knallers niet waarderen. Ze zijn niet legaal, en in mijn opzicht maakt dit het imago van vuurwerk niet echt beter. Een nitraat in een woonwijk is oké, een gemiddelde knalcake gaat evenhard. Maar een Cobra 6 is wel even een stuk harder... We willen nog langer van deze traditie genieten, en je kan ook het beste eruit halen om van 10:00 uur - 18:00 uur categorie 1 af te steken en van 18:00 uur gewoon te stoken. Maar ook dan met mate, denk aan de medemens.

Uitkijken kan, rekening houden met je omgeving is iets anders. Er zijn ook mensen die zo'n harde knallers niet waarderen. Ze zijn niet legaal, en in mijn opzicht maakt dit het imago van vuurwerk niet echt beter. Een nitraat in een woonwijk is oké, een gemiddelde knalcake gaat evenhard. Maar een Cobra 6 is wel even een stuk harder...
Het is toch maar 1x per jaar.

En wij hebben een hele ruime plek hier dichtbij om hard knalvuurwerk af te steken waar weinig mensen zijn.

Denk dat ik dit jaar iets groter ga uitpakken dan voorgaande jaren. Zal zijn een fluitcake als begin, 2 siercake's daarna en als afsluiter een knalcake. Ben nog aan het twijfelen welke cake's maar het zal niet te uitbundig worden.
Dacht zelf aan:
- Raw Whistler
- ?
- Extreme salute 2.0
- Salute (Wolff)/Delicious thunder/White Thunder

Lekker om 1000 wat melkbussen met carbid afschieten. BAM daar kan geen knaller tegen op.:devil:

Nouuuuuu :p

Ik begin gewoon met categorie 1 en ook normaal vuurwerk erdoor... als ik nou niet het nieuws kijk en het echt niet wist ? Wat dan ?
Zie het allemaal wel...

zeer waarschijnlijk om 10:00 een paar mooi knalcakes alleen nog geen idee welke. En wat 18:00 betreft zolang ze het niet eens duidelijk is ga ik me daar dus niet aan houden. Zorg er eerst maar dat het overal echt duidelijk is. Voorlopig is het namelijk alleen nog maar waarschijnlijk

Om 6 uur steek ik waarschijnlijk gelijk wat goede knalbatterijen af om te laten weten dat het weer mag. Helaas niet meer om 10 uur wat ik heel jammer vind maar ook weer niet heel erg. Ik ben de leeftijd voorbij dat ik de hele dag af sta te steken. Voorheen was het altijd om 10 uur even naar buiten voor wat grote dingen en daarna weer naar binnen of naar familie. In de avond is het allemaal veel mooier ook, zelfs knalvuurwerk. Daarom vind ik het niet heel erg maar ik snap dat de mensen die wel de hele dag door vuurwerk af willen steken dit niet leuk vinden.

Back
Bovenaan