Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht eerst nul maar door een positieve wending in oktober word het waarschijnlijk toch iets van 3 a 400 euri

Mijn budget is genoeg om twee weken naar griekenland te gaan 5* en in het hoogseizoen,maar wat maakt het uit. Een ieder heeft een ander inkomen en voor somige mensen is vuurwerk de nr.1 hobby. Een ander geeft weer veel geld uit aan roken, drank e.d.

Voormijzelf heb ik wel een maximaal bedrag bepaald en ga hier ook niet overheen. Men kan immers niet alles kopen en je heb maar 16 uur om het op te maken xd haha.

Mijn budget is genoeg om twee weken naar griekenland te gaan 5* en in het hoogseizoen,maar wat maakt het uit. Een ieder heeft een ander inkomen en voor somige mensen is vuurwerk de nr.1 hobby. Een ander geeft weer veel geld uit aan roken, drank e.d.

Voormijzelf heb ik wel een maximaal bedrag bepaald en ga hier ook niet overheen. Men kan immers niet alles kopen en je heb maar 16 uur om het op te maken xd haha.

Helemaal mee eens - ik heb voor mezelf een tijd geleden een max budget gesteld - ik heb alleen heel veel moeite me er aan te houden.
Heb al heel veel gebruik gemaakt van de aanbiedingen in diverse shops, maar overweeg nu toch weer een iets ander showtje dan oorspronkelijk gepland en dat heeft direct effect op dat max. budget.
Nog even overwegen of ik dit wil oprekken ;)

Zit nu rond de 800 en probeer me in te houden om niet meer te bestellen. Tijdens het ophalen zal er nog wel het één en ander bij komen ;)

Mijn uiteindelijke budget komt uit op 375 euro dit jaar. Een stukje minder dan vorig jaar (had toen 475) maar met behulp van acties en kortingen denk ik dat mijn collectie er gelukkig niet al teveel onder lijdt.

Net het bericht gekregen dat ik toch een stagevergoeding zal krijgen, even kijken of dit nog effect gaat hebben op m'n budget, denk het wel :)

denk rond 600 a 800 euro dit jaar we krijge rond dec ons nieuwe hius opgeleverd dus druke tijden alemaal pfff maar zin om me nieuwe buurt op stelten tezette met oud en nieuw hahaha

ik heb nu 8 bestelingen gedaan kleine en grote en er komt er nog 1 aan en ik wil het gewoon niet meer weten wat het bij elkaar gekost heeft ha ha

250 max. Maar veel korting op bepaalde producten etc.
Al voor een dikke 220 besteld. Nog ruimte voor wat kleine spulletjes ^^

350 voor mij ongeveer. Zal grootste gedeelte komende week bestellen. Moet alleen nog de laatste knoopjes doorhakken wat ik nou precies wil...

Ik vind het altijd lastig om een getal te geven. Ik weet wat ik zo'n beetje kan wegstoken op 31 dec en heb dus een bepaald aantal cakes/pijlen etc wat ik wil hebben. Ik koop vervolgens wat ik mooi vind en ik zie wel wat ik kwijt ben. Voor als nog heb ik voor €500 aan bestellingen gedaan. Uiteraard is het limiet mijn bankrekening :bonk:.

Ik denk dat ik netto rond de 1000 zit, alles is al besteld en betaald.

Gekkegeit ik weet het maar het is zo VET

Ik houdt het dit jaar bij zo'n 500/600 euro, verder dan dat wil ik eigenlijk niet gaan.
Al ken ik mijzelf nu al jaren natuurlijk en wordt er op de dag zelf voor nog eens 100 euro bij gehaald... zucht... xD

Woah, ik denk dat ik arm ben vergeleken met de rest, want mijn budget voor de komende Oud & Nieuw is rond de 75-80 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan