Pietje PYRO
VWC lid
Amigo Spectaculo + 3x ROTP + x3 300s fluiter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zag je post al dat je toch overstag was gegaan en naar mijn idee hele goede keuze man ,heb zelf ook zo'n dubbele riakeo topper besteld (in mijn geval de exceptional)maar twijfel nog wanneer hem af te steken in het geheel .TRIPLOS MELODINOS

Ja man, onder het mom van als het eventueel de laatste keer is, maar even goed uitpakken.zag je post al dat je toch overstag was gegaan en naar mijn idee hele goede keuze man ,heb zelf ook zo'n dubbele riakeo topper besteld (in mijn geval de exceptional)maar twijfel nog wanneer hem af te steken in het geheel .
ben zelf meer vd opbouw en begin bv met de something different naar de supercharged etc etc ,steeds iets harder groter en van 20mm naar 25mm en vanaf daar weer naar combi 25/30mm enzovoorts .
of ik plaats hem als 1e in de 30mm serie boxen of als laatste ?? heb een leuk projectje van 2 x precious gold ,2 x turning boom en 2 x rotp eigenlijk wel als eind in mijn gedachten ,vooralsnog uiteraard he .
en de collectie is nog steeds niet compleet denk ik eerlijk gezegd ,dus hoop er nog wel wat bij te pakken her en der![]()
Doe het toch anders:
Willow mayhem met na 35 sec. de Elegance zodat ze ongeveer gelijk eindigen
(Leuk?)
Dan 3x Silver salute tegelijk met erna in w-shape 3x de Cairo Crackling
Lastig, kwa timing zal het lukken met de mayhem en de elegance maar denk dat je de Elegance daar te kort doet. Naar mijn mening moet je hier geen ander product door heen gaan schieten.
Thanks voor je input, nog maar eem over nadenkenLastig, kwa timing zal het lukken met de mayhem en de elegance maar denk dat je de Elegance daar te kort doet. Naar mijn mening moet je hier geen ander product door heen gaan schieten.