Waar sluit jij mee af?

Grondbloemen zoals altijd, hetlaatste vuurwerk wat ik nog uit kiertjes en hoekjes kan toveren, of knalerwten die 14 jarige jongetjes heel goed kunnen regelen omdat ik tegen die tijd even niet het goede voorbeeld hoef te geven

Niet heel origineel maar hier ook een Transbomber. Heel toevallig kwam ik ook een oude doos van een paar jaar terug tegen waar ik alleen cake 2 van afgestoken had. Denk cake 1 ook los en 3 en 4 als toetje samen met die van dit jaar.

TRIPLOS MELODINOS
zag je post al dat je toch overstag was gegaan en naar mijn idee hele goede keuze man ,heb zelf ook zo'n dubbele riakeo topper besteld (in mijn geval de exceptional)maar twijfel nog wanneer hem af te steken in het geheel .

ben zelf meer vd opbouw en begin bv met de something different naar de supercharged etc etc ,steeds iets harder groter en van 20mm naar 25mm en vanaf daar weer naar combi 25/30mm enzovoorts .

of ik plaats hem als 1e in de 30mm serie boxen of als laatste ?? heb een leuk projectje van 2 x precious gold ,2 x turning boom en 2 x rotp eigenlijk wel als eind in mijn gedachten ,vooralsnog uiteraard he .

en de collectie is nog steeds niet compleet denk ik eerlijk gezegd ,dus hoop er nog wel wat bij te pakken her en der ;):d

Voor nu lijkt het erop dat de afsluiter het volgende gaat worden: Sensation 3 --> 2x Red Crossette --> 2 TB + 2x ROTP. Twijfel nog om er nog 2 ROTP bij te halen. Maar de feitelijke afsluiter zal wel wat klein vuurwerk zijn wat nog rond ligt te slingeren.

Back
Bovenaan