Waar sluit jij mee af?

Thnx, iedereen mag zijn mening hebben.
Color Hypnose heeft een mooier slot dan de Royal tears vindt ik. Maar voor de rest is de Royal tears natuurlijk mooier

Jij hebt een ander budget dan ik zo te horen

Dat weet ik natuurlijk niet maar ik heb vorig jaar de Color Hypnose geschoten.
Dus daar berust ik mijn mening op, want ik heb hem dus ook als 00:00 stuk geschoten en daar vond ik hem tegen vallen.

Ik denk dat ik er op een ander moment meer van genoten zou hebben. :thumbsup:

Meestal de bak die me het mooiste lijkt (ICB of Elegance ofzo) maar daarna komt vaak nog een cake die ik eigenlijk wilde bewaren. Want ja, lontjes aansteken blijft leuk

Meestal de bak die me het mooiste lijkt (ICB of Elegance ofzo) maar daarna komt vaak nog een cake die ik eigenlijk wilde bewaren. Want ja, lontjes aansteken blijft leuk
Dat laatste is wel heel erg herkenbaar. Heb je niet nog wat liggen; Jawel maar dit wil ik bewaren. 10 min later.... 🎆
Heel herkenbaar dit, had ik vorig jaar met de Vuurwerkmania Strong Celebration wou er 1 bewaren maar kon het niet laten dus nu heb ik alleen de omdoos bewaard :D

Moeten we nog bedenken hier, gaat meestal niet erg georganiseerd meer tegen het einde....Als het klote weer is stoppen we vaak omdat we het dan heel snel beu zijn. Op een gegeven moment sta je nog met zijn tweeen te stoken.....nou...gezellig bij een motregenbui, 5 Bft en 4 graden of zo...Maar als het rustig en droog weer is, dan zou er wel eens een goed plan kunnen komen met de laatste paar boxen.
Aangezien het het laatste jaar is dat we het zo kunnen vieren sluiten we denk ik af met een grote huilpartij...

Geen idee waar ik mee afsluit.
Wat ik wel weet is dat ik ga proberen e.e.a. zo goed mogelijk op film te krijgen die dag,dan kan ik ,nadat ik er een film van gemaakt heb,daar nog lang van genieten ,door het om de zoveel tijd weer is terug te kijken :biertje:

Voor nu als finale 1x spectacle show 320 doorgelust aan 2x sensation 4 & 2x ROTP.

Als ik de Elegance nog bestel dan sluit ik 100% met die af.

Met een gevoel van we hebben weer een schitterende en fantastische avond gehad. Waar uiteraard ook een finalewaardige bak bij hoort, weet nog niet welke maar wel iets van 100 schoten of meer.

Back
Bovenaan