Vuurwerkverhalen

Geweldig verhaal weer hoop dat er nog een groot aantal delen volgen. Succes met schrijven:)

Bedankt weer :).
Ook hier even de vraag;
Wie vindt het verhaal nog steeds even goed de laatste delen en wie vindt het toch iets minder. Eerlijkheid heb ik het meest aan. Deel 12 wordt sowieso weer verrassend en voor de meesten vast weer leuk. :)

Vind het verhaal nog steeds geweldig om te lezen.
Alleen het stuk dat de wereld zou vergaan vond ik een beetje ver gezocht haha.
Liever zo realistisch mogelijk,
Geweldig dat je dit doet!

Vind het verhaal nog steeds geweldig om te lezen.
Alleen het stuk dat de wereld zou vergaan vond ik een beetje ver gezocht haha.
Liever zo realistisch mogelijk,
Geweldig dat je dit doet!

Oké bedankt voor je oordeel! Ja dat van de wereld was wel vergezocht maar er kan natuurlijk wel echt een meteoriet op aarde inslaan. Alleen vergaat de wereld dan natuurlijk niet per definitie. :)

Ik vindt de verhalen heel boeiend het is toch wel hoe de meeste freaks denken en dat het gevoel ook steeds dichter bij komt na mate 1 december ( mijn verjaardag trouwens ) nadert.

Ik vind het verhaal nu veel leuker als de vorige delen. Het lijkt of je steeds beter wordt. Inderdaad het verhaal over ´de vliegende chinese rol´ was wat ver gezocht. Dit betekent niet dat het niet leuk was.

ik heb vandaag alles in 1 x doorgelezen wat je nu hebt geschreven. Dan hoef ik niet in spanning te wachten op het volgende deel haha.

Ik vind het nog steeds geweldig alleen het moet idd wel wat realistischer zijn dan een vliegende chinese rol haha voor de rest super man! Ga zo door!

Hier heb ik zeker wat aan mensen, thanks!
@ Jantje boem: het verhaal loopt in principe nog een aantal delen door. Hoeveel weet ik niet precies, in principe zolang het voor de meeste nog leuk is :)
@ vliegende chinese rol gebeuren: Dit was meer humoristisch bedoeld dan enigszins geloofwaardig. :p

Ik denk dat het het belangrijkste is dat je het zelf nog steeds heel leuk vindt. Het is niet zomaar niks dat je even een verhaal maakt van heel wat pagina´s. Ik blijf het in ieder geval lezen.

Die compilatie komt er jantje.
@ Jorisman: Ja ik vind het zelf nog zeer leuk. Maar het is natuurlijk van belang dat andere mensen het ook leuk vinden, ik schrijf dit toch ook voor een enorm groot deel voor jullie :)

SniperX +10:D
Ik vind lezen niet leuk maar als ik dit lees wil ik wel tot deel 100+ lezen
echt mooie verhallen
sterkte met deel 12!!
ik heb er al zin in;)

Back
Bovenaan