Vuurwerkverhalen

Ik heb gisteren en vandaag maar even het hele verhaal gelezen (A)
Het begin was al zo mooi, dus toen heb ik de rest ook maar gelezen :)
Je zou niet zeggen dat het door een 15-jarige geschreven is! Echt top!
Eigenlijk wel grappig, in het begin dacht je dat het niet meer dan 8 delen zouden worden en nu zijn het er al bijna 50! xd
Je hebt ECHT talent :)

@Pijltjes
Jouw verhaal is ook leuk!
Alleen een stuk kleiner dan dat van Sniper :p

Er staat ook boven: Eerste deel:D

En 50 delen vind ik een beetje overdreven:p

Nou Pijltjes, ik heb je verhaal gelezen en het zit goed in elkaar :)
Het is lekker leesbaar en alles klopt.

Alleen moeten ze niet naar school? Want:

“Zie ik je morgen weer?”, vraagt Stefan….”Nee morgen ga ik naar mijn oma” zegt Michael. “Okee we houden contact man!”, zegt Stefan terwijl de computer afsluit.

Ach, het is fictie zullen we maar zeggen:blink:

Bedankt voor alle reacties!! :D

Ben bezig met het volgende deel

@OverassVw: Klopt dat het nu al 29 dec is.. Maar het mooiste deel van 31dec komt nog :D

Tip:

Bekijk de verhalen van Coen21 op AVP eens.. daar kan zelfs SniperX een voorbeeld aan nemen :D

(niet stom bedoeld hoor :wink: )

Thanks voor de tip!
Maar voor sniper zijn leeftijd doet ie het héél goed.
Nog nooit iemand gezien die zo veel talent heeft voor schrijven op zo'n leeftijd. :)

Sniper wanneer komt er weer een nieuw deel? Ik kan niet wachten.

Ik heb werkelijk geen idee, heb deze week echt behoorlijk wat te verwerken gekregen,, denk hierbij aan iets met een bepaalde ziekte, en iemand die zichzelf van het leven berooft heeft (van m'n school)

Alle respect voor jouw SniperX :)
Voor dat je zulke geweldige verhalen schrijft.
En dat blijft doen voor o.a. ons. Zodat wij toch weer elke keer die sfeer opnieuw kunnen proeven van dé dag!

Ik wil je ook nog persoonlijk veel sterkte wensen met de moeilijke situatie waar je nu in zit.
Heb er alle respect voor dat je nu kiest om even niet te schrijven, want sommige dingen gaan toch even duidelijk voor.
Maar als je weer gaat schrijven, zal ik een van de eerste zijn die je verhalen leest!

Greetings.

Bedankt voor de steun en het begrip mensen, nu voel ik me toch bijna verschuldigd om zo snel mogelijk een deeltje te schrijven, nja, ik moet maar even kijken wanneer ik dat kan doen :)

Back
Bovenaan