[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Hier bij de lokale dealer is de heavy 4 goedkoper in verhouding met de heavy 5!

heavy 4 kost 28,50
heavy 5 kost 36.50

Denk dat we niet 2 pagina's vol hoeven te posten met de prijs? Het is logisch dat die wisselen tussen verschillende verkooppunten.

Goed pakketje dit, elk jaar wel in de collectie. :)

Denk dat we niet 2 pagina's vol hoeven te posten met de prijs? Het is logisch dat die wisselen tussen verschillende verkooppunten.

Goed pakketje dit, elk jaar wel in de collectie. :)

Snap ik, Maar wilde alleen aangeven omdat het 'bijna' de zelfde paketten zijn! dat de heavy 5 gewoon duurder is!

En wat de prijs betreft dat heeft toch altijd te maken met het product?

Hij bedoelde jouw post ook niet maar de posts daar voor waarbij leden aangaven voor welke prijs ze het heavy 5 assortiment hebben besteld :)

de heavy 4 is in jouw geval wel iets goedkoper ja :) maar de verhouding valt wel heel erg mee. zou je van beide pakketten evenveel cakes willen hebben (dus 4x heavy 5 of 5x heavy 4 beide in totaal 20 cakes) dan is het verschil "maar" €3,50 (142,50 voor de heavy 4 en 146 voor de heavy 5) dus hoeveel voordeliger is het? :wink:

Ik ben van plan om deze dit jaar te halen.
Ik dacht er zelf aan om of 1 los te schieten en 2x 2 stuks tegelijk
of, 1x 3 stuks tegelijk en 1x 2 stuks tegelijk.
Nog aanraders in mooie combo's bij deze potten, Welke het beste zijn om samen af te steken?

ik weet niet precies welke je het beste bij elkaar af kunt steken. Dat is ook een kwestie van smaak.
Wat je wel kan doen is het pakket 2 keer kopen en dan in W-Shape schieten. Moet je van hout kleine stelling maken, goed vastzetten en doorlonten.
Dan heb je echt leuke effecten.
greetzz

Oke bedankt
Tja ik heb niet echt een groot budget,
Dus twijfel ik nogal om 2x 2 te schieten en 1x 1
of bijvoorbeeld 1x 3 in w-Shape en 1x 2 in V-Shape
Nog mensen met filmpjes van 2 of 3 heavy 5 cakes tegelijk zodat ik er een beetje een beeld van kan krijgen wat voor een effect het zal geven?

Oke bedankt
Tja ik heb niet echt een groot budget,
Dus twijfel ik nogal om 2x 2 te schieten en 1x 1
of bijvoorbeeld 1x 3 in w-Shape en 1x 2 in V-Shape
Nog mensen met filmpjes van 2 of 3 heavy 5 cakes tegelijk zodat ik er een beetje een beeld van kan krijgen wat voor een effect het zal geven?

Zie hier Heavy 3 tegelijk, dus dit effect krijg je als je 3 potten in 1 keer schiet. Wil je er 2 tegelijk schieten krijg je ongeveer dit. Het zijn filmpjes van de Heavy 3, maar die potten zijn vergelijkbaar met de Heavy 5. Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

EDIT: Beide filmpjes zijn niet van mij!

Laatst bewerkt:
Ik heb 2x de heavy 5 en zit er over te denken om ze inderdaad in w-shape te schieten per 3. Wat lijkt jullie mooier:

- 3 verschillende cakes
- 2 dezelfde cakes aan de zijkant en 1 andere in het midden

Zelf zit ik te denken aan 2x dezelfde en in het midden een ander.

deze zal, nee MOET in mijn collectie dit jaar. Dat wordt dan ook gelijk m'n eerste jaar wolff vuurwerk. Nooit gedaan omdat het wat verder rijden was maar toen ik deze geweldige prijzen zag. Goed voor mij en anderen met een kleiner budget

Back
Bovenaan