Vuurwerktent

Leuk en spannend natuurlijk, zo'n eigen zaak!
Nu vraag ik me wel af, blijft de 30% tot eind november bijvoorbeeld en dan minder?
Of is dat gewoon de hele voorverkoop lang?
En de losse verkoop?

Je moet natuurlijk wel ergens winst maken om je kosten terug te verdienen he! :p
Ik woon niet in de buurt en zal dus ook niet langskomen, maar vraag het puur uit interesse, en voor de andere freaks natuurlijk :)

Veel succes met de winkel!

Ik kom niet uit de buurd dus zal niet kunnen genieten van de secret salvo.
Maar mag ik Gerwin even complimenteren met zijn mooie werkje..
Site ziet er mooi en duidelijk uit.
Ook wil ik Wesley even succes wensen met de winkel.
Het is namelijk niet nix om een winkel te runnen. Al helemaal als het om een vuurwerk winkel gaat.
Succes mannen!

heej,

Leuke site, eenvoudig, overzichtelijk. Dat is ook wel eens anders bij heel veel zaken. Je kunt gewoon snel zoeken op categorie en op merk. Ik houd daar wel van.
Verder zijn de prijzen ook ok. Lekker 30% korting. Goede merken die je verkoopt.
Leuk man, Ik hoop dat je er flink van kunt genieten.

greetzzz

Bedankt allemaal voor de complimenten, dat is een goed begin.
Het was ook de bedoeling dat de site goed en makkelijk zou werken, dat is tot nu toe dus goed gelukt, mooi.

@ Chrissieone, deze kortingen blijven tot ongeveer sinterklaas online.
Daarna gaat de korting er af, maar er zullen dan wel andere korting/acties gedaan worden.
Hoe of wat laat ik later weten.

Ziet er alemaal netjes uit hoor kerel. 30% is ook een mooie korting waar vast veel mensen gebruik van zullen maken. Ik wens je veel succes en uiteraard ook veel plezier met je winkel.:cool:

Mooie site, super collectie zo te zien ook nog!

Ik vind wel altijd die hele verhalen op de frontpage wat vaag, denk marketing technisch niet echt briljant..

Mooie overzichtelijke site met een schitterend assortiment en die 30% korting die mag er ook wezen Wesley, jammer dat ik niet bij jou in de buurt woon wat betreft een bestelling :)

Heel veel succes met de verkoop en natuurlijk ook heel veel plezier !!

http://www.vuurwerktent.nl/

Nu pas door dat je een vuurwerkwinkel bent begonnen, echt super zeg.
Begrijp ik het goed dat je het pand nu huurt? Hoe groot is je bunker inhoudt?
En staat de rest van het jaar het pand leeg? (Toch een mooie droom je eigen vuurwerkwinkel).

Prima site, straks natuurlijk ook foto's van je winkel.

Succes met alles!!

goede website, goed assortiment en een flinke korting! Ik denk dat je een hoop freaks kan verwachten in je winkel :)
helaas woon ik net ff te ver om een bestelling te doen. Wanneer begin je een bezorg service? :wink:

Het is al een tijdje bekend:wink:.
Klopt inderdaad, ik huur het voor 2 maanden, de rest van het jaar staat het inderdaad leeg.
Bunkerinhoud is 10.000kg.

Nogmaals bedankt allemaal voor de complimenten.

Als er producten zijn die jullie van de 4 importeurs missen dan kunnen jullie dit aangeven.
Dan kan ik kijken of er meerdere keren hetzelfde product voorbij komt.
Mocht je van een product een karton willen is dat uiteraard ook geen probleem.

De eerste bestellingen zijn inmiddels binnen.
Morgen avond staat de ideal koppeling er waarschijnlijk op, anders woensdag.

Back
Bovenaan