Vuurwerktent

Nog gefeliciteerd met je onderneming Wesley. Voor velen een droom en voor jouw werkrlijkheid. Wens je veel geluk toe. Zal uiteraard proberen om tijdens de verkoopdagen bij je langs te komen omdat ik ook moet werken in een andere winkel. Nogmaals succes.

Gefeliciteerd en succes. Het is wel een ter**g eind voor mij, maar misschien kom ik toch ff buurten.

Ik wens Wesley heel veel vuurwerk succes.

Als jonge Vent kwam die altijd zijn vuurwerk bij mij kopen.
Dit waren nog de jaren "Oost camping totaal" later "Kifra".
Internet was er volgens mij nog niet eens. dus ook geen VWC.

En nu dit......... 1 woord geweldig.

Na de ramp in Enschede veranderde er veel we konden nog even door met de verkoop echter dat was voor korte tijd. De gemeente kocht Kifra uit. Dat was het einde van een mooie vuurwerk tijd.

Iets was me dierbaar en heb ik altijd bewaard, graag wil ik dit je aanbieden voor je nieuwe vuurwerktent.tis een simpel iets, maar met goede herinneringen.(je zal het ook nodig hebben)

Tis een heel verhaal maar ik zal het je persoonlijk overhandigen op de demo aanstaande.

Ik heb respect voor mensen die deze uitdaging aangaan.
Gr Wim

Haha, mocht ik naar je vuurwerktent gaan, ben ik de korting aan benzine kwijt... 162 kilmeter heen is helaas iets teveel!

Wesley, ondsettend veel suc6 met je winkel

Hint hint, ga lesi verkopen? Hehe. Bied het dan alleen goedkoper aan:wink::angel:

Haha, mocht ik naar je vuurwerktent gaan, ben ik de korting aan benzine kwijt... 162 kilmeter heen is helaas iets teveel!

Zie op google maps dat het station om de hoek is, dus gaat prima met de OV.
(Helaas niet voor mij omdat ik die dagen ook gewoon werk)

Maar Wesley, succes dr mee kerel!

Wim, in ben zeer benieuwd wat je voor me hebt.
Alvatst bedankt voor het aanbieden er van.

Leslifan, ik ga me best er voor doen:wink:.

Donderdag staat er een afspraak met een importeur op de agenda.
Als hier meer duidelijkheid in komt zal het hier direct staan.

Verder is de webshop zo goed als af, een paar kleine details nog.

Zit zelf ook helemaal volgepland de laatste dagen met werken. Mocht ik toch een gaatje kunnen vinden, kom ik zeker even kijken.

Nogmaals heel veel succes en plezier gewenst met je eigen toko:D

Inmiddels zijn de eerste gesprekken met importeurs achter de rug.
Er staad nog niets vast, maar alle gesprekken verliepen positief en zal er op korte termijn een vervolg afspraak zijn waar de dingen definitief zullen worden.

Heb nu met 2 importeurs gesproken, de derde is de afspraak in de maak en er moeten er nog 2 volgen:wink:.

Veel su6 met je winkel en tot een keertje.

Wel vind ik jammer dat je winkel niet zo centraal is, maar iedereen heeft zijn eigen mening. Voor de echte freak maakt het niet zo uit denk ik.

Ook nog voor het gesprek hierboven. Epic vuurwerk?!

Veel su6 met je winkel en tot een keertje.

Wel vind ik jammer dat je winkel niet zo centraal is, maar iedereen heeft zijn eigen mening. Voor de echte freak maakt het niet zo uit denk ik.

Ook nog voor het gesprek hierboven. Epic vuurwerk?!

Die komen pas volgend jaar naar nl

Back
Bovenaan