Vuurwerktent

Leuk. Ben benieuwd wat voor collecties je gaat voeren. Is je onderneming puur vuurwerk of ga je in de vuurwerkloze maanden nog ander detailhandel doen?

Onderneming is puur voor de vuurwerkverkoop. De rest van het jaar ben ik gewoon aan het werk bij mijn eigen baas.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Hey Wesley.
Erg veel succes en plezier met je toko.
Altijd leuk als je je wens/droom waar kunt maken.
Wie weet in de toekomst.....:p
Als het lukt stuur ik je wel een catalogus:D

Gr

gefeliciteerd :D
wel lekker makkelijk als je rubro gaat verkopen je zal niet snel nee hoeven te verkopen :P

vooral veel plezier met de verkoop :D

Sinds gisteren ingeschreven bij de KVK. Ben je een paar jaar te laat mee hihihihihi.

Nee, succes met de winkel komend jaar!

Voor mij is het ruim een uur rijden, is te doen voor mij.

Hopelijk kom je met een leuke actie/korting.

Word kiezen dit jaar uit: vuurwerk orthen/valk vuurwerk/herman de haan of bij jou. (afhankelijk van wie er met de voor mij meest aantrekkelijke actie,s komt)

Succes met je vuurwerkwinkel en de voorbereidingen.

Laatst bewerkt:
Nogmaals gefeliciteerd chef, heel gaaf dit! Veel succes gewenst natuurlijk en op zeker dat wij langskomen en ff meehelpen! :D

Zal ook eens kijken dit jaar, of het wordt weer de Haan of in de hoek waar jij zit moeten ze komen met mooie prijzen. Ben benieuwd.
iig succes met je winkel, ik hoop dat het wordt zoals je het graag wilt.

Groeten

Wesley van harte gefeliciteerd Met je winkel Ik hoop dat je een super tijd tegemoet gaat en dit jaar zou ik zeker een keer gaan kijken en ben erg benieuwd wat voor collectie jij gaat verkopen !! Mooi dat jou droom is uitgekomen ik wens je veel succes met de winkel !! Mvg Mike

Een wens van die is uitgekomen! Heel veel succes en het is bij mij om de hoek, dus zeker kom ik ff kijken hoe h3t is en uiteraard desgewenst de helpende hand geven! Succes man!

Prachtig om te zien dat uw droom is uitgekomen:D Altijd leuk om zoiets te horen.

Helaas is het voor mij vanaf Gouda met de fiets niet te doen, zelfs met de auto duurt het te lang. Dus helaas dit jaar niet, maar wie weet een andere keer.

Fatastisch nieuws!
Helaas is het voor mij iets te ver drie uur rijden om langs te komen.
Veel succes!

Back
Bovenaan