Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij zijn er hier en daar wat vaste prijzen omhoog gegaan. Ik denk dat het daarom is.
Om eerlijk te zijn ben ik nu ook wel benieuwd wat de uitspraak is. We zitten tenslotte al weer in november en voor je het weet is het oud en nieuw. Nu is Katan Rey del Trueno al bij meerdere vuurwerk(web)winkels van de website gehaald (misschien uit voorzorg) , maar het lijkt erop dat deze niet verkocht kan (mag) worden. De uitspraak is mij niet bekend, maar misschien inmiddels wel bij Vuurwerk Outlet? Zijn jullie eventueel al op een aantal scenario’s voorbereid? (zo ja, zouden deze dan ook toegelicht kunnen worden?)
Dat Radical setje was toch al 55?
Zag bij assen ook wat andere prijzen, maar in mn hoofd staat iets bij van dat dit een franchise onderneming is buiten de andere zaken van outlet vandaar misschien wat prijs verschil?
Denk dat outlet dit wel kan verduidelijken.
Hmm dacht het gister nog gezien te hebben, magoe whateverIn de freakverkoop was deze inderdaad 55. Vanaf oktober is deze in prijs gestegen net als de meeste andere artikelen. Na Black Friday volgt er net als ieder jaar weer een kleine stijging.
Dat betekent dus dat de Katan Rey del Trueno is afgekeurdt?Afgelopen woensdag is IL&T bij ons in Haulerwijk geweest. De producten die zij hadden meegenomen zijn getest en de goedgekeurde artikelen staan weer beschikbaar op de website.
Voor jullie freaks zijn er verder geen zorgen. Er zijn geen artikelen die momenteel in orders zitten die niet uitgeleverd kunnen worden. Mocht dit ooit wel het geval zijn krijgt iedere klant natuurlijk een waardige vervanger of geld retour.
Wij zijn blij dit hoofdstuk nu goed afgesloten te kunnen hebben zodat we weer vol gas met onze hobby aan de slag kunnen.
Ik zie dat de Lucky Number 19 ook weer is vrijgegeven. Komt deze nog een keer in de weekactie? Ik verwacht niet dat die €110,00 in de actie gaat kosten, zoals vorig jaar, maar een stuk die richting op zou mooi zijn![]()
Wanneer in zuid holland??![]()