Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie enig idee waarom er al best wat afhaal punten online zijn, maar die van jullie nog niet?

Omdat Magnum wel online gezet kan worden, maar zij zelf aangeven nog niet klaar te zijn en adviseren nog even te wachten. Dat sommige winkels de shop online zetten kan een risico voor henzelf zijn, omdat prijzen of voorraden dus nog bijgewerkt worden door Magnum. Door handmatig de site aan te zetten werk je eigenlijk in een test van Magnum.

Wij zetten de site online als Magnum zelf zegt gereed te zijn

Een hele mooie bestelling hier mogen plaatsen! Is wel bijna twee uur rijden maar dat is het zeker waard!

Dit heb ik besteld:

6x 4x Mix 30mm
1x 4x Mix Compound
1x Blue mine with golden spider tail
6x Sunbeam 2
3x Return of the phoenix
4x The scream
2x Hellfire Thunder
3x Stormchaser
1x Epulz
3x The Ultimate
4x Pounding Napalm
4x Killer crossette
1x Evo Kilo knaller

Marc_87 kennende met z'n show is elke bestelling bij een winkel wel de moeite waard :)

Tnx! Dat is zeker waar!

Kunnen jullie al wat meer zeggen over de Halloween actie? Begint hij vrijdag in de ochtend of in de middag? Is er iedere dag een andere actie of is het 1 actie die alle dagen duurt?

Kunnen jullie al wat meer zeggen over de Halloween actie? Begint hij vrijdag in de ochtend of in de middag? Is er iedere dag een andere actie of is het 1 actie die alle dagen duurt?

De Halloweenactie is geldig van 28 t/m 31 okt. Hij gaat dus vrijdagochtend online en alle aanbiedingen zijn gedurende deze dagen geldig, maar op=op

Ik kan dr artikelen niet zien op vuurwerkoutlet assen kan dat kloppen?
Als ik op de namen klik staat er niks gevonden is het nog offline?

Momenteel krijgen wij meldingen dat de orderbevestigingen niet altijd aankomen. Onze ICT dienstverlener werkt hieraan en verwacht dat dit spoedig opgelost zal zijn. Mocht je nog orderbevestigingen missen neem dan eind volgende week even contact met ons op, dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.

Momenteel krijgen wij meldingen dat de orderbevestigingen niet altijd aankomen. Onze ICT dienstverlener werkt hieraan en verwacht dat dit spoedig opgelost zal zijn. Mocht je nog orderbevestigingen missen neem dan eind volgende week even contact met ons op, dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.
Ik heb het elke keer :) voor mij wel helaas een reden om soms elders te bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan