Vox vuurwerk

Dat ligt eraan welke jullie zoiezo al gaan voeren. We weten ook niet wat de nieuwe producten van bv royal doen, en vuurwerkvisie, noem maar op.

Ikzelf hoop op Zen vuurwerk in jullie assortiment, als ik zo de filmpjes zie van de besloten demo is dit echt een toegevoegde waarde voor de freaks!

momenteel hebben wij deze producten nog tegen zeer scherpe prijzen!!!

Thunderking JUMBO BOX
Ghostking
Thunderking PER 4 - KATAN
Spanish CRACKER KATAN
Horror Thunder
Heavy Legend 25
Heavy Legend 36
Big Shot 50 gr. Mortier
Lethal Spiders, 25 shots
Silver Storm Saturn Missle 960 hots
Showtalls, 19 shots
First Class Lacrosse pakket
Ynnor
Bomberman
Profibox nr 2 pakket
Shell Rockets
Artillery
Typhoon
Magnificent
X - Ray
Gold Vulcan
Scary
Little Strike
Junior Jack
Fortune Force
Retro
6ix Wonders
Screamer
Tropical Trooper
Ranger
Spirit
Sky Rim

nieuws

nieuws

Dit jaar zullen wij de producten van zenfireworks gaan verkopen.voor natuurlijk erg mooie en simpele prijzen.benieuw? Stuur even een mailtje voor de prijzen.

Voxvuurwerk

Heb net een berichtje van Robert terug....
Wat een mooie prijzen! Dan worden boxen volgens mij ook behoorlijk aantrekkelijk (:

achter de schermen zijn wij druk bezig en de laatste gesprekken komen er aan.
over een week nog een laatste demonstratie van hardix beleven,en dan de puntjes maar eens op de i zetten.
ook met VROLIJKVUURWERK zijn we druk bezig,meer info zal de initiatiefnemer binnenkort zelf na buiten brengen

dit jaar hebben wij ook zenfireworks in ons assortiment genomen
en daarom ook maar de eerste aanbieding plaatsen.

we horen natuurlijk graag wat jullie ervan vinden.

zensation.jpg

De bekendmaking welke importeurs we dit jaar voeren laat al even op zich wachten.gelukkig gaat het nu allemaal sneller en hopen we snel naar buiten te komen wat we dit jaar gaan verkopen.morgen in gesprek met rubro en maandag nog even een demonstratie bekijken.we houden jullie natuurlijk op de hoogte!!

Wij gaan dus weer alle producten van rubro verkopen dit jaar.binnenkort zullen wij even een lijst maken,maar mocht je al benieuwd zijn naar een prijs van een product?kun je ons altijd mailen.
Want voor jullie freaks zit er natuurlijk wel weer een kortingkje in.tevens word de site op het moment aangevuld.wij weten eigenlijk niet wanneer wij de webshop zouden moeten openen.hoe denken jullie daarover??

Hallo freaks.morgen ga ik even een lijst maken met de kortingen die wij geven.ik probeer hem morgensvond nog klaar te hebben.maar weet niet of het lukt.mocht je hem zsm willen hebben? Mail of pm dan even.fijne nacht allemaal :p

Back
Bovenaan