HVLV
VWC lid
Kwam mij net ter ore dat Zoetermeer ook plaats gaat vinden![]()
Heb je meer informatie voor ons? We zijn eerder al bezig geweest in Zoetermeer..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kwam mij net ter ore dat Zoetermeer ook plaats gaat vinden![]()
Ik denk dat ze het overlaten aan de gemeentes en dat veel gemeentes toch nog met een verbod komen.Nederland begint steeds minder leuk te worden met alle regels.
De vrijheid word ons steeds meer ontnomen...beetje bij beetje.......
https://debatgemist.tweedekamer.nl/debatten/invoering-van-een-vuurwerkverbod-voor-consumenten
Alstu, maar val niet in slaap.. grote kans op dit tijdstip als je luistert naar het betoog van die oetlul van de PvDD![]()
Haha.. dan skip ik dat wel.![]()
Heb je meer informatie voor ons? We zijn eerder al bezig geweest in Zoetermeer..
Eigenlijk wel raar, de mensen in Den Haag zijn door het volk gekozen en als zij besluiten geen landelijk verbod in te stellen, wie zijn dan die ongekozen Burgemeesters om dan zelf voor hun gemeente te bepalen of er een verbod komt of niet? Nogmaals, ONGEKOZEN dictators zijn het.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in Gizmo75, maar via de veiligheidsraad hebben enkele burgermeesters toch (helaas) de afgelopen 2 jaar invloed kunnen uitoefenen..
Hier noem je idd wat. Deze club, het Veiligheidsberaad heeft behoorlijk wat invloed in Den Haag zo is de afgelopen jaren wel gebleken. Van de 25 burgemeesters die erin zitten communiceert het merendeel dat ze tegen het gebruik van consumentenvuurwerk zijn. Van een aantal, zoals Bruls, Aboutaleb, Halsema, Schuiling is bekend dat ze al jaren pleiten voor een landelijk verbod en de eersten waren met een gemeentelijk verbod of daar plannen voor hebben liggen. Als je voorzitter Bruls hoort roeptoeteren over waarom vuurwerk verboden moet worden kan je niet anders vaststellen dat de beste man persoonlijk een hekel heeft aan vuurwerk en een ander zijn plezier niet gunt. En dat stuurt dus brandbrieven naar Den Haag als blijkt dat er een jaarwisseling (21-22) met consumentenvuurwerk aanstaande is met daarop toch een verbod als gevolg. Zegt ook iets over het klakkeloos aannemen van iets en onkunde Kabinet. De huidige samenstelling van deze club is dus bijzonder gevaarlijk voor onze traditie.
Dus als ik de brief goed lees waren de heren niet zozeer tegen vuurwerk, gezien dit volgens hen maar enigszins zou helpen. Nihil dus. Maar zijn ze vooral tegen veilig buiten samenscholen geweest. Dat dit vodje leidend is geweest is schandalig.
En dan is men nog niet op zomervakantie geweest, laat staan de herfst begonnen.We moeten blijven waken. Vandaag las ik op Nu.nl dat het coronavirus zich weer sneller verspreidt en dat het reproductiegetal gestegen is naar 1,21. Stelletje paniekzaaiers.
Geloof me als ze dit jaar weer een lockdown in gaan stellen gaan er een boel bedrijven failliet en slaat de inflatie nog harder in en gaat de hele markt om zeep.We moeten blijven waken. Vandaag las ik op Nu.nl dat het coronavirus zich weer sneller verspreidt en dat het reproductiegetal gestegen is naar 1,21. Stelletje paniekzaaiers.