Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar ben ik idd ook bang voor. Wat een vervelend landje is Nederland toch geworden he.
Als ik het allemaal beetje heb geluisterd verwachten ze 10 miljoen besmette mensen. Alleen de varianten zijn niet zo ziek makend als de eerste 2 varianten.
Dus verwacht ook geen lockdowns en verboden of regeltjes.
Om de volgende reden, we hebben last van de inflatie inderdaad. Bedrijven gaan over de kop en nu is wel duidelijk dat het geen winterdingetje is. Maar mocht de overheid alles dichtgooien, dan is de crisis groter. Dan hebben ze niet 1 crisis maar 2 maar welke weegt het zwaarst. Daarom mede door de inflatie denk ik niet dat ze streng gaan wezen en alles weer dichtgooien, je kan niet en de economie proberen te redden en iedereen weer compenseren bij lockdown.
Funkeliefhebber zegt het al. We moeten er mee leren leven, laat het maar een keer rond gaan.
Het is dan ook nog eens zo dat de meeste mensen geestelijk al murw zijn geslagen de afgelopen 2,5 jaar. Niet alleen door angst voor een virus maar ook omdat men heel veel dingen niet mocht. De meeste mensen zijn nog aan het herstellen en kunnen niet nog meer klappen verdragen. Als de regering er voor kiest om lockdowns, verplichtingen op te leggen etc. dan denk ik dat we ook een sociale crisis zullen krijgen, met heel veel onrust, onvrede en daarmee gepaard ook veel demonstraties en rellen.
En dan nu maar even van je vakantie gaan genieten liefhebber34![]()
Ik zie het juist positief in. Ik zie dat verbod niet komen, en al komt ie er wel, denk dat draagvlak voor alles wat uit Den Haag komt nu wel weg is
Ik zie het juist positief in. Ik zie dat verbod niet komen, en al komt ie er wel, denk dat draagvlak voor alles wat uit Den Haag komt nu wel weg is
Ik wens ze veel succes met die paar zetels. Zeker volgend jaar met de provinciele staten verkiezingenZo denk ik er ook over; dat in de hele breedte van de samenleving het vertrouwen in Den Haag steeds verder wegzakt is wat dit betreft gunstig. Al zullen linkse rakkers altijd linkse rakkers zijn en blijven...