Tweede Kamerverkiezingen 2025

De voorzitter:

Ik dank u wel.

Wij stemmen bij zitten en opstaan.

In stemming komt het wetsvoorstel.

De voorzitter:

Ik constateer dat de leden van de fracties van OPNL, GroenLinks-PvdA, de SGP, D66, het CDA, Volt, de SP, de PvdD, de VVD, de ChristenUnie en 50PLUS voor dit wetsvoorstel hebben gestemd en de leden van de fracties van de PVV, FVD, JA21, BBB en Fractie-Kemperman ertegen, zodat het is aanvaard.

(Applaus)

Voor het geval we dit ooit dreigen te vergeten of overwegen te vergeven.

Als de verkiezingen geweest zijn dan verwacht ik binnen twee jaar de volgende verkiezingen, Ze kunnen en willen niet met elkaar samenwerken dus veel zal er niet veranderen.

Als de verkiezingen geweest zijn dan verwacht ik binnen twee jaar de volgende verkiezingen, Ze kunnen en willen niet met elkaar samenwerken dus veel zal er niet veranderen.

Ik verwacht een nieuw record de aankomende periode.

Namelijk: langer een demissionair kabinet dan een regulier kabinet, het is namelijk een zooitje die elkaar uitsluit en wat er dan aan partijen toch een eerste zet aangeeft sneuvelt binnen 6 maanden.

Afgaande op de peilingen is de kans groot dat we komende zomer opnieuw naar de stembus kunnen. Dat kan gunstig uitpakken wat betreft nog een jaar uitstel van het verbod. Voor het landsbelang is het natuurlijk wel gewoon triest.

Afgaande op de peilingen is de kans groot dat we komende zomer opnieuw naar de stembus kunnen. Dat kan gunstig uitpakken wat betreft nog een jaar uitstel van het verbod. Voor het landsbelang is het natuurlijk wel gewoon triest.

Ja 100%.

Kort door de bocht is alles wat langer duurt beter voor de Pyromaan.

Maar het wordt wel is tijd voor echt bestuur, knopen door hakken en 4 jaar lang dezelfde regering die hun beloftes waarmaakt.
Helaas zal dat wel een droom, een utopie, een mooi vooruitzicht, blijven.

Back
Bovenaan