Transbomber

Had deze in 2016 toen die uit kwam daarna nooit meer nu ik de filmpjes zie snap ik weer waarom:D
Ik heb deze ook gehad toen deze net uitkwam en die versie was de beste chaos die ik ooit uit één compound heb zien komen (en had nooit door de keuring moeten kunnen komen). Maar ook de jaren erna is het altijd een topper geweest en de video van Thuur van de Huisman Vuurwerk demo bewijst dit wederom weer. Snap dus ook niet waarom je zo negatief bent :confused:

Blijft wel een geinig ding maar voor de 125€ van tegenwoordig niet meer een must have.

Dit jaar nog voor 65€ de laatste keer.

Ziet er nog altijd top uit. €125 gaat even wennen worden...zo na de freakjaren en 2 lege jaren. Weet ook niet of ik het er ooit voor over ga hebben, €90-€100 is wel max voor me denk ik, zelfs in deze tijden.

Wat mij betreft nog steeds een leuke box en ook dit jaar weer gekocht (voor 99 euro). Voor 125 euro zou ik hem denk ik wel laten staan, dan zijn er genoeg alternatieven die net iets mooier zijn.

Voor 125 is dit er een die je beter kunt laten staan. Rood en crackling zijn goedkope effecten, voor dat geld zou ik iets anders kiezen. Als hij nou nog zo goed was als de eerste batch met crackling tot zowat aan de grond vollere boeketten zou je het nog kunnen overwegen.

Laatst bewerkt:
Afgelopen donderdag de Transbomber nog een keer mogen aanschouwen op de demo van Huisman en ik schrok er haast van wat er met deze topper is gebeurd... Vergaande glorie is het bijna te noemen.

Afgelopen donderdag de Transbomber nog een keer mogen aanschouwen op de demo van Huisman en ik schrok er haast van wat er met deze topper is gebeurd... Vergaande glorie is het bijna te noemen.
Demo Huisman Vuurwerk.
Ik vind dit toch echt geen slecht filmpje hoor van de Huisman demo? Het is inderdaad niet meer de topper van het eerste jaar en te duur geworden zoals alles dit jaar maar vind het nog steeds geen slechte cake.

Was niks mis met deze box op de demo, echter bij 125€ haak ik af. Gelukkig 4x besteld voor de oude freakprijzen.

Ik heb 'detransbomber', maar er is iets mis. Gelukkig heb ik goed gekeken. Cake 1 en 2 zijn los, inclusief reservelont. Cake 3 en 4 zijn gekoppeld, en hebben geen reservelont. Heel apart...

Back
Bovenaan