Transbomber

Ik heb 'detransbomber', maar er is iets mis. Gelukkig heb ik goed gekeken. Cake 1 en 2 zijn los, inclusief reservelont. Cake 3 en 4 zijn gekoppeld, en hebben geen reservelont. Heel apart...

Die versie moet inderdaad nog gedeeltelijk doorgelont worden. Was volgens mij een batch van 3 jaar geleden ofzo.

Afgelopen donderdag de Transbomber nog een keer mogen aanschouwen op de demo van Huisman en ik schrok er haast van wat er met deze topper is gebeurd... Vergaande glorie is het bijna te noemen.

Pfff dat klinkt niet goed. Vorig jaar had ik de versie uit belgie, die was nog super. Voor dit jaar heb ik ze in nederland gekocht. Ga er twee tegelijk afsteken, maar misschien dat ik er nu ik dit hoor nog een extra blokje tussen doe…

Nou ik snap serieus niet dat deze zoveel jaren achter elkaar is uitgeroepen tot cakebox / compound van het jaar. In het 1e jaar met de finale cake @once was die nog goed. In 2017 nog een keer gehad maar toen was de finale cake al aangepast, sindsdien lekker laten staan

Zeker geen vergane glorie!Gewoon (nog steeds) een lekkere knalbox. Zeker voor een eurotje of 80/90 een lekkere box. Hij is beter geweest maar de meeste zijn gewoon een beetje Transbomber moe. En er zijn natuurlijk wel veel meer sierlijke boxen te koop

Volgens mij is mijne helemaal doorgelont. Cake 2 en 3, 3 en 4 zijn van buiten en cake 1 en 2 van binnen. Ik zie geen reservelont nergens. Op hoop dat het goed gaat

Zeker geen vergane glorie!Gewoon (nog steeds) een lekkere knalbox. Zeker voor een eurotje of 80/90 een lekkere box. Hij is beter geweest maar de meeste zijn gewoon een beetje Transbomber moe. En er zijn natuurlijk wel veel meer sierlijke boxen te koop

Net een gezien, maar die was dikke prima hoor! Kon de wind goed aan.

Wat een geweldig ding! De Transbomber stond al jaren op mijn wensenlijst en nu eindelijk mogen afsteken als afsluiter. Compound dus nagenoeg geen vertragingen. Topding en de toeschouwers hebben er van genoten!

2022 batch hier, toen de transbomber net werdt geïntroduceerd had ik 'm voor het laatst.
Iets veranderd maar nog steeds een goede box. Harde klappen, goede timed crackling en (bij mij tenminste) een zo goed als all at once finale.

Wederom een goede mits niet duurder dan 75€

Ik had 'm voor het eerst, en vond het niet meer dan een prima boxje. Sprong er wat mij betreft niet uit ofO, maar ramde prima. Snap de hype iet zo. Video volgt nog wel.

Back
Bovenaan